استاندار گلستان از باطل شدن رزو هتل‌های استان خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی رزوهای هتل‌ها در سطح استان گلستان باطل شد.

باطل شدن رزو هتل‌های گلستان/ پذیرش مسافر در هتل‌های گلستان ممنوع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‌شناس در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی رزوهای هتل‌ها در ایام نوروز در سطح استان گلستان باطل شد.
وی تصریح کرد: تاکنون 50 درصد از اتاق‌های هتل‌های استان گلستان رزو شده بودند که به دلیل شیوع ویروس کووید19 تمامی این رزوها باطل شدند.
* برپا کردن چادر در تفرجگاه‌های گلستان ممنوع است
استاندار گلستان از ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل‌های استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: هتل‌ها از پذیرش مسافر در سطح استان گلستان خودداری کنند زیرا تخلف محسوب می‌شود همچنین پذیرش مسافر در مدارس استان نیز ممنوع است.
حق‌شناس خاطرنشان کرد: برپا کردن چادر در تفرجگاه‌های استان گلستان و یا در حاشیه جاده‌ها ممنوع است همچنین پذیرش مهمان در مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی در این ایام ممنوع است.
وی با تاکید بر اینکه مردم از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند، اظهار کرد: در اواخر دو هفته گذشته دو روز بسیار بدی را سپری کردیم در تاریخ 10 و 17 اسفندماه جاری تعداد مراجعه بیماران مشکوک به ویروس کرونا به بیمارستان‌ها افزایش یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار