مدیر درمان دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان گفت: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس به عنوان مرکز مقابله با بیماران حاد تنفسی انتخاب شد و در این راستا از تمامی فضای این بیمارستان برای بیمارانی که به علائم حاد تنفسی دچار شدند استفاده می‌شود.

«بیمارستان پیامبر اعظم» گنبدکاووس به عنوان «مرکز مقابله با بیماران حاد تنفسی» در گلستان انتخاب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد دادجو صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های بیمارستان پیامبر اعظم شهرستان گنبدکاووس برای بیماران حاد تنفسی استفاده می‌شود و در واقع «بیمارستان پیامبر اعظم» گنبدکاووس به عنوان «مرکز مقابله با بیماران حاد تنفسی» در گلستان انتخاب شد.
وی از اختصاص بخش‌های بسیاری از بیمارستان‌های استان گلستان به مبتلایان ویروس کرونا خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر آن بخش‌های «سی‌سی‌یو» و «آی‌سی‌یو» بیمارستان پنجم آذر شهرستان گرگان را تخلیه کردیم و از ابتدای هفته جاری این بخش‌ها آماده پذیرش بیماران مبتلا به کرونا است و تقریبا اکنون تمام تخت‌های این بخش‌ها تکمیل است و تخت خالی نداریم.
مدیر درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان ابراز کرد: تعداد 50 تخت بیمارستان حکیم‌جرجانی شهرستان گرگان را برای افراد دچار بیماری حاد تنفسی اختصاص دادیم در صورت کمبود تخت نیز بیمارستان‌های شهرستان بندرگز نیز برای پذیرش این افراد در حال آماده‌باش هستند.

* افراد به ملاقات بیماران مبتلا به ویروس کرونا نروند
دادجو با اشاره به اینکه تمامی درمانگاه‌های استان گلستان آمادگی پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را دارند، اظهار کرد: در بیمارستان دزیانی نیز در دو شیفت صبح و عصر پزشکان متخصص داخلی، متخصص عفونی و متخصص ریه به صورت گروهی حضور دارند تا به افراد مبتلا به این ویروس خدمات‌رسانی کنند.
وی با تاکید بر اینکه افراد به ملاقات بیماران مبتلا به ویروس کرونا نروند، خاطرنشان کرد: یک بیمار مبتلا به کرونا می‌تواند تا 15 نفر را به این بیماری مبتلا کند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار