معاون بازرگانی اداره کل صمت گلستان از آغاز توزیع یک‌هزار تن میوه تنظیم بازار عید نوروز در 130 مرکز عرضه خرید در استان خبر داد.

آغاز هزار تن میوه تنظیم بازار عید نوروز در گلستان/ پیش‌بینی 130 مرکز عرضه خرید

به گزارش گلستان ۲۴؛ درویشعلی حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: توزیع یک‌هزار تن میوه تنظیم بازار عید نوروز از امروز در ۱۳۰ مرکز عرضه استان گلستان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه توزیع میوه تنظیم بازار در تمامی شهرهای استان آغاز شده است از ذخیره‌سازی به اندازه میوه در استان خبر داد.

معاون بازرگانی اداره کل صمت استان گلستان افزود: امسال یک‌هزار تن میوه شامل ۶۰۰ تن پرتغال و ۴۰۰ تن سیب درختی در قالب تنظیم بازار به عنوان سهمیه استان تمهید شده است.

حسن‌زاده تصریح کرد: پرسنل کارخانجات و دستگاه‌های اجرایی اگر متقاضی میوه تنظیم بازار باشند آمادگی توزیع آن وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه توزیع میوه تنظیم بازار تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت، گفت: ساعت توزیع در مراکز عرضه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر پیش‌بینی شده است.

معاون بازرگانی اداره کل صمت استان گلستان بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتقال این ویروس، تعداد مراکز عرضه و ساعت توزیع آن نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه هرگونه گرانفروشی و کم‌فروشی تخلف است، گفت: اکیپ‌های بازرسی نسبت به نظارت قیمت‌های مصوب در سطح استان با جدیت پیگیری می‌کنند.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه 124 موارد را گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رسیدگی تخلفات اقدام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار