قیمت گوشت مرغ تازه افزایش یافت

معاون برنامه‎ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی گلستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان گوشت منجمد مرغ به قیمت 5 هزار و 100 تومان در اختیار مصرف‎کنندگان استان گلستان قرار می‎گیرد.

گوشت مرغ منجمد به قیمت 5 هزار و 100 تومان در گلستان توزیع می‎شود

به گزارش گلستان24، برخی از اقلام و مایحتاج روزانه مردم از جمله گوشت مرغ، شکر، گوشت قرمز، برنج، تخم‎مرغ، روغن سرخ‎کردنی و مواد پروتئینی است که در ماه مبارک رمضان توزیع می‎شود.

وی افزود: با توجه به اینکه میزان مصرف این اقلام در استان گلستان بسیار بالاست وزارت جهادکشاورزی، سازمان جهادکشاورزی در استان گلستان و کارگروه تنظیم بازار اقدام به توزیع این اقلام در سطح استان گلستان کردند.

گوشت مرغ تازه افزایش یافت

کاویانی با اشاره به اینکه گوشت مرغ در بازار تنظیم می‎شود، ابراز کرد: در استان گلستان توزیع گوشت منجمد مرغ به قیمت 5 هزار و 100 تومان در اختیار مصرف‎کنندگان قرار می‎گیرد و مصرف‎کنندگان می‎توانند از مرغ منجمد استفاده کنند.

معاون برنامه‎ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی گلستان با بیان اینکه گوشت مرغ تازه افزایش پیدا کرده است، ابراز کرد: یکی از عوامل افزایش گوشت مرغ تازه این است که در دوره‎های گذشته با یک کاهش شدید گوشت مرغ زنده برای تولیدکنندگان مواجه شدیم.

وی ادامه داد: جوجه‎ریزی در دوره‎ قبلی اتفاق افتاده بود که میزان جوجه‎ریزی 40 درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافت.

توزیع مرغ منجمد از افزایش قیمت مرغ جلوگیری می‎کند

کاویانی با اشاره به اینکه ما طی یک الی دو ماه گذشته با مازاد بیش از حد تولید مواجه شده بودیم، اذعان کرد: از 7 میلیون قطعه جوجه‎ریزی در ماه در استان گلستان این عدد به 5 میلیون قطعه در ماه گذشته رسید.

معاون برنامه‎ریزی و اموراقتصادی جهادکشاورزی گلستان با بیان اینکه مرغ تازه در گلستان افزایش یافت، خاطرنشان کرد: در 45 روز گذشته با کاهش عرضه مرغ در این استان مواجه شدیم که به افزایش مرغ تازه انجامید.

وی با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد به عنوان یکی از روش‎های است که از افزایش قیمت مرغ تازه جلوگیری می‎کند، گفت: توزیع مرغ منجمد به قیمت 5 هزار و 100 تومان در سطح استان گلستان باعث می‎شود که قیمت مرغ افزایش پیدا نکند و مصرف‎کنندگان می‎توانند از این مرغ استفاده کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار