پهلوان دلیر گفت: بیش از ۱۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه از سوی ارگان های انتظامی در استان گلستان کشف شده است.

کشف ۱۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در گلستان/ ۱۱۰ آماده پذیرش گزارشات مردمی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از  شبستان از گرگان، سرهنگ«حسین پهلوان دلیر» امروز(سه شنبه 27 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: توصیه می کنیم که خانواده ها فرزندان خود را در چهارشنبه آخر سال کنترل کنند و هر حادثه ای در این روز بار درمانی را در استان با توجه به شیوع ویروس کرونا افزوده می کند.

 

معاون عملیاتی انتظامی استان گلستان ادامه داد: نوجوانان و جوانان که از شور بیشتری برخوردار هستند بیشترین قربانیان چهارشنبه آخر سال هستند و باید خانواده ها از مخاطرات چهارشنبه آخر سال فرزندان خود را آگاه کنند.

 

پهلوان دلیر ابراز داشت: برخی از رفتارهای پرخطر منجر به صلب آسایش همسایگان و سالمندان می شود و توصیه می کنیم که زندگی خود و دیگران را در این چهارشنبه آخر سال به آتش نسپاریم.

 

وی گفت: پلیس در کنار کارهای فرهنگی در کنار تمامی ادارات  به منظور پیشگیری از مخاطرات چهارشنبه سوری اقدامات خود را تشدید خواهد کرد و اقدامات سلبی را در دستور کار قرار داده است.

 

معاون عملیاتی انتظامی استان گلستان ابراز داشت: بیش از 100 هزار عدد انواع مواد محترقه از سوی ارگان های انتظامی استان کشف شده و اجازه ندادیم این مواد در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

 

پهلوان دلیر افزود: شمار تماس 110 آماده پذیرش گزارش های مردمی است و با هر گونه هنجارشکنی در چهارشنبه آخر سال برخورد می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار