​اسدی از تشکیل شورای سلامت در استان گلستان خبر داد و گفت: این شورا در راستای مقابله با کرونا به اقشار مختلف مردم و محلات محروم ارائه خدمت می کند.

​تشکیل شورای سلامت برای مقابله با کرونا در گلستان/ هیئت های مذهبی سنگر اجتماعی هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی اسدی» شامگاه  امروز(جمعه یکم فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای جهادی اعضای هیئت و مسجدی، سازمان های مردم نهاد و بسیج در کنار هم قرار گرفتند و برای شکست کرونا تلاش می کنند.

 

رئیس شورای هیئت های مذهبی استان گلستان ادامه داد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی از گروه های جهادی برای اقدامات انجام شده تشکر کرد و این برای ما بسیار خرسند بود.

 

اسدی بیان کرد: ستاد مقابله با کرونا با قرارگاه عاشورائیان تشکیل شده است و روحانیون و خیرین و سایر عزیزان در این مجموعه در تلاش هستند.

 

وی ابراز داشت: در تمام شهرستان ها از جمله در گرگان 90  محله و در گنبدکاووس 50 محل شناسایی شده و شورای سلامت که متشکل از مسئول هیئت مذهبی، روحانی مسجد و هیئت امنای مسجد، هلال احمر، خیرین و معتمدین محل است به این محلات خدمات سلامت عرضه می کنند.

 

رئیس شورای هیئت های مذهبی استان گلستان بیان کرد: شورای سلامت برای حل نیازهای مردمی تلاش می کند و در این شورا مجموعه ای از خیرین و ظرفیت های مردمی را به کار می گیریم تا اتفاقات مهمی را بتوانیم رقم بزنیم.

 

اسدی متذکر شد: هیئت های مذهبی سنگر اجتماعی است و در شورای سلامت از تهیه مواد غذایی تا کمک به افراد بیکار و تامین مایحتاج زندگی اقدام می کنند.

 

وی به راه اندازی پویش هیئت مجازی و در خانه بمانیم اشاره کرد و متذکر شد: یک مرکز برای پیگیری امور خیرخواهانه راه اندازی شده و کسانی که قصد کار خیر دارند به آن مرکز مراجعه می کنند و به این ترتیب از ظرفیت مردم برای مقابله با کرونا استفاده می کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار