رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان گفت: انتخاب رشته دانشگاه به شکل رایگان با همکاری بسیج اساتید در مساجد سراسر استان انجام خواهد شد.

انتخاب رشته رایگان در سطح مساجد استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ غلامرضا منتظری صبح امروز در همایش متمرکز سالروز بسیج اساتید استان گلستان که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری پرچم گام دوم را بر اندیشه‎های هر ایرانی اهتزاز در آورده است تا بتواند کشتی انقلاب اسلامی را به ساحل آرمان‎ها و اهداف خود برساند.

وی با اشاره به شخصیت شهید چمران  تصریح کرد: شهید چمران به دلیل چهره ممتازش به عنوان تراز و الگویی برای فعالان عرصه تعلیم و تربیت است، دین‎داری و دین‎بانی شهید چمران زبان‎زد بود و جان خود را در عرصه دین‎بانی تقدیم کرد.

رئیس بسیج اساتید استان گلستان افزود: چمران بر این باور بود که هنر نردبان سقوط است و نه وسیله تباهی و سقوط، روشن‎گر راه دیگران شد و با هنر شهادت به تندیس ماندگاری برای همه عصرها و نسل‎ها نائل آمد  و به نقطه‎ای رسید که خداوند خریدار وی شد.

منتظری با بیان اینکه سالروز شهادت شهید چمران فرصتی شد تا بتوانیم پنجره‎ای بگشاییم و در مسائل اساتید حرف بزنیم، افزود: دانشگاه باید نقش خود را در پاسخگویی به نیازهای اساسی جامعه مشخص کند و برای این مقصد دو اندیشکده در دستور کار بسیج اساتید استان گلستان قرار گرفت.

وی یادآور شد:  در گام نخست اندیشکده زیست‎بوم استان ایجاد شد و هفت بحران سیل، ریزگردها، حریق، خلیج گرگان، انقراض ماهیان استخوانی و خاویاری و ... را در این اندیشکده پیگیری کردیم.

* 60 درصد از اساتید استان گلستان به عضویت سازمان بسیج اساتید درآمدند

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان خاطرنشان کرد: اندیشکده دوم مطالعات راهبردی با مطالعات خانواده و فرزندآوری است که در دستور کار قرار گرفته است.

منتظری افزود: برای نخستین بار در کشور بنا است با همکاری اساتید اعتکاف علمی اساتید را هر ماه در یکی از مساجد استان برگزار کنیم.

وی بیان کرد: انتخاب رشته دانشگاه به شکل رایگان با همکاری بسیج اساتید در مساجد سراسر استان انجام خواهد شد و یکی دیگر از رویکردهای ما در سال جاری تلاش و کوشش برای جذب حداکثری اساتید است و تاکنون 60 درصد از اساتید استان به عضویت بسیج اساتید استان درآمدند و امید داریم تا پایان سال این میزان به 80 درصد اساتید استان گلستان برسد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار