حسینا گفت: پرسنل نیروی انتظامی گلستان دارای بیماری های زمینه ای تا پایان شیوع ویروس کرونا از مرخصی استعلاجی بهره مند شدند.

مرخصی استعلاجی پرسنل نیروی انتظامی دارای بیماری زمینه ای

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محسن حسینا» شامگاه امروز (سه شنبه 5 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بهداری متولی سلامت، بهداشت  و درمان نیروی انتظامی و رعایت حداقلی مسائل بهداشتی برای پرسنل هستیم.

 

معاون بهداری فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: از روز نخست شیوع ویروس کرونا اقدامات ما در استان آغاز شد و در ابتدا به موضوع پیشگیری توجه شده است.

 

حسینا به آموزش پرسنل برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: به تمامی پرسنل نیروی انتظامی که بیماری زمینه ای اعم از ریوی و قلبی داشتند با عنایت فرمانده انتظامی استان گلستان تا پایان شیوع ویروس کرونا مرخصی استعلاجی داده شد.

 

وی ابراز داشت: با این روش کمترین میزان بستری بیماران کرونایی را در بین سازمان ها و نهادهای استان گلستان داشتیم و فوتی بر اثر بیماری کرونا در نیروی انتظامی تاکنون به ثبت نرسیده است.

 

معاون بهداری فرمانده انتظامی استان گلستان ابراز داشت: تمامی اجتماعات و نماز جماعات و ادعیه را در ستاد نیروی انتظامی استان لغو کردیم و به منظور پیشگیری از کرونا بسته های بهداشتی را بین پرسنل توزیع کردیم.

 

حسینا تاکید کرد: نیروی انسانی هر دستگاه سرمایه اصلی آن دستگاه به شمار می رود و در نیروی انتظامی نیز چنین نگرشی وجود دارد و به طور مداوم، سلامت سربازان را با تب سنجی و اقدامات دیگر رصد می کنیم و خانواده ها نگران فرزندان سرباز خود در نیروی انتظامی نباشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار