فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی استان گلستان، گفت: جرائم کارکنان انتظامی گلستان در چهارماهه نخست امسال، ۵۶ درصد کاهش یافته است.

جرائم کارکنان انتظامی گلستان ۵۶ درصد کاهش یافته است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سردار علی‌اکبر جاویدان، اظهار کرد: سلامت و صیانت سازمانی از جمله موضوعات بسیار مهمی است که با هدف پیشگیری از تهدیدات و آسیب‌های پیش‌روی کارکنان در دستور کار فرماندهان و مسئولان انتظامی قرار دارد.

وی خودکنترلی و ارتقاء سطح آموزش و آگاهی‌های کارکنان را از جمله بهترین راهکارهای صیانت از این قشر عنوان کرد و افزود: صیانت از کارکنان به عنوان سرمایه اجتماعی، مصداق جهاد در راه خدا است.

این مقام ارشد انتظامی، آموزش را اساس صیانت و پیشگیری از آسیب‌های کارکنان برشمرد و ادامه داد: پلیس همواره باید با درک عمیق از ماموریت‌ها، در بستر حفظ حقوق شهروندی، خدمتگزاری شایسته برای مردم باشد و از انتقادات و پیشنهادات سازنده در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های خود استفاده کند.

سردار جاویدان اضافه کرد: سلامت اداری و صیانت کارکنان، دو مولفه بسیار مهم در این راستا است و باید بیشترین نظارت و کنترل در این حوزه انجام گیرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در راستای سلامت اداری و پیشگیری از وقوع جرایم در نیروی انتظامی، اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی، سرمایه اساسی و مهم در ناجا است و به همین منظور باید نسبت به حفظ این نیرو با نظارت و آموزش مستمر تلاش کرد.

جاویدان بیان کرد: توجه به اصل معنویت در بین کارکنان، یکی از اصولی است که هرچه بیشتر به آن توجه و پرداخته شود، شاهد افزایش سطح عملکرد و بهبود فعالیت‌های نیروی انتظامی در ماموریت‌ها خواهیم بود.

وی گفت: با نظارت مستمر فرماندهان و مسئولان در هر بخش بر اجرای برنامه‌های ابلاغی، می‌توان سطح سلامت اداری را افزایش داد تا شاهد کمترین خلل و خطا در عملکرد کارکنان باشیم.

این مقام ارشد انتظامی، حفظ و صیانت از کارکنان را مستلزم حرکت جهادی و آموزش و نظارت مستمر و هدفمند دانست و تاکید کرد: با نظارت های کیفی صورت گرفته و آموزش های مستمر فرماندهان و مسئولان انتظامی، میزان جرایم در بین کارکنان انتظامی استان ۵۶ درصد کاهش داشته است.

جاویدان عنوان کرد: هرگاه سطحی مطلوب از آموزش و ساختار منسجم آموزشی در سازمانی وجود داشت، قطعا می توان تغییرات ساختاری و کیفی سازمان را به صورت مثبت و صعودی و در مسیر تحقق اهداف مورد نظر مشاهده کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان، گفت: توجه ویژه به آموزش از آن نظر مهم و قابل تامل است که نقشی بسیار حیاتی و اساسی در توسعه و تعالی همه جانبه سازمان و روند اجرایی آن دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار