تجری گفت: هنرمندان صنایع دستی در سطح استان گلستان تاکنون ۶۵ هزار ماسک را تولید کردند.

تولید ۶۵ هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «احمد تجری» شامگاه امروز (چهارشنبه 6 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هر سال تحت عنوان ستاد خدمات سفر برنامه ریزی های مختلفی برای مسافران نوروزی در استان گلستان داشتیم و مردم گلستان نیز میزبان خوبی برای مسافران بودند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نوروز متفاوتی داشتیم و با توجه به اینکه سلامت مردم اهمیت داشتند بنا شد در ایام نوروز اقامتگاه های مسافر، بومگردی ها و هتل ها به مسافران اسکان ندهند.

 

تجری با بیان اینکه از همکاری تاسیسات گردشگری برای عدم ارائه خدمات به مسافران که بخشی از آن به شکل داوطلبانه بوده تشکر می کنم، افزود: نمایشگاه صنایع دستی در استان تدارک دیده شده بود که پس از عبور از بحران در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: به مسافران تاکید می کنیم که سفر خود را به پس از این بحران تعویق بیاندازند و سفر خود را به استان گلستان کنسل نکنند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان یادآور شد: در استان گلستان به دلیل آنکه پیشینه تاریخی با ارزش و درخشانی داریم و همچنین با توجه به فعالیت اقوام مختلف این مهم باعث شده که در حوزه صنایع دستی تنوعی از تولیدات صنایع دستی را شاهد باشیم.

 

تجری یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا هنرمندان صنایع دستی در مسیر کاهش کمبود اقلام بهداشتی وارد میدان شدند و در سطح استان تاکنون 65 هزار ماسک را تولید کردند.

 

وی افزود: همچنین به منظور بستری بیماران کرونایی و کمبود فضاهای درمانی پنج هتل آپارتمان در استان گلستان برای آنکه به نقاهتگاه بیماران کرونایی تبدیل شوند اعلام آمادگی کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار