حسینی از احداث و مقاوم سازی ۱۱هزار و ۴۰۷ واحد مسکونی استان گلستان با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال ۷ هزار واحد مسکونی با اعتبار ۳۶۰ میلیارد تومان در استان ساخته می شود.

مقاوم سازی بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی گلستان در سال گذشته/ ۷ هزار واحد امسال احداث می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدمحمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سال گذشته ۱۱هزار و ۴۰۷ واحد مسکونی استان گلستان در قالب طرح ویژه و حوادثی با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان (تسهیلات و کمک بلاعوض) توسط بنیاد مسکن استان احداث و مقاوم سازی شد.

 

سرپرست بنیاد مسکن گلستان افزود: از این تعداد، سه هزار و 700 واحد مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت با اعتبار ۱۴۸ میلیون تومان  ساخته شد.

 

وی تصریح کرد: در این طرح ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت شد.

 

حسینی خاطرنشان کرد: در بخش خسارت های سیل نیز 7 هزار و 707 واحد از محل اعتبارات حوادثی سیل با اعتبار ۸۵۲ میلیارد تومان (تسهیلات و کمک های بلاعوض) ساخته شد.

 

وی با اشاره به برنامه های سال 99، اظهارداشت: امسال ۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵هزار نفر جمعیت با اعتبار 1۶۰ میلیارد تومان ساخته می شود.

 

سرپرست بنیاد مسکن گلستان افزود: ۳ هزار واحد مسکن ویژه محرومین استان نیز با اعتبار 200 میلیارد تومان با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ساخته می شود که برای هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار