رئیس صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری 102 واحد صنفی براثر عدم تمکین در شهرستان پلمب شد.

102 واحد صنفی در گنبدکاووس پلمب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ خلیل رجبلی صبح امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا که با حضور فرماندار شهرستان تشکیل شد قرار است تمام واحدهای صنفی غیرضرور از هشتم تا 22 فروردین ماه تعطیل شوند.
وی افزود: هر روز گشت مشترک متشکل از رئیس اتاق اصناف، رئیس اداره تعزیرات، رئیس اداره صمت و دیگر نهادهای نظامی و اداری مانند نیروی انتظامی از سطح شهرستان بازدید کرده و واحدهایی که به تذکر و مصوبه این ستاد توجهی نکنند، پلمب می‌شوند.
رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: بر طبق این مصوبه و دستور فرماندار هر واحد صنفی که تمکین نکند پلمب شده و به مدت یک‌ماه پلمب و تعطیل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: از هشتم فروردین ماه تا روز یکشنبه تعداد 102 واحد صنفی شامل واحدهای غیرضرور و پاساژها در این شهرستان پلمب شدند.
رجبلی گفت: این طرح در راستای سلامتی شهروندان و قطع زنجیره شیوع کرونا تا 22 فروردین ماه ادامه داد و واحدهای صنفی که به تذکرات توجه نکنند پلمب می‌شوند و در این رابطه ما با واحدهای صنفی تعارف نداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار