قدمنان از محدودیت تردد خودرو و موتورسیکلت در روز طبیعت خبر داد و گفت: جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه در انتظار متخلفان است.

محدودیت تردد خودرو و موتورسیکلت در روز طبیعت/ شهر کردکوی در ۱۰ مرحله ضدعفونی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «ابراهیم قدمنان» امروز(چهارشنبه 13فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم و تلاش پرسنل درمان آمار بیماران حاد تنفسی و مبتلا به کرونا در کردکوی کاهش یافته و در حال حاضر به نصف رسیده است.

 

فرماندار کردکوی ادامه داد: در حالی که شهرستان کردکوی جزو سه شهری بود که نسبت به درصد جمعیتی بیشترین آمار مبتلایان را داشت اما در حال حاضر وضعیت شهرستان بهبود یافته است و امیدوارم این روند نزولی ابتلا به کرونا همچنان تداوم داشته باشد.

 

وی متذکر شد: در صورتی که مردم همچنان به کمپین «در خانه بمانیم» عمل کنند ما امیدواریم تا آخر فروردین ماه هیچ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان و مراکز درمانی نداشته باشیم.

 

قدمنان از مردم درخواست کرد روز طبیعت در منزل بمانند و افزود: هماهنگی لازم برای کنترل تردد در روز طبیعت صورت گرفته است و نیروی انتظامی 500 متر قبل از جنگل امام رضا(علیه السلام) کردکوی حضور دارد و از هر گونه ورود به جنگل ممانعت به عمل می آید و جریمه 500 هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو برای متخلفان لحاظ می شود.

 

فرماندار کردکوی تأکید کرد: همچنین علاوه بر خودرو، موتورسوارانی که در سطح شهر جولان بدهند موتورسیکلت آنها توقیف می شود.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه بخش عمده ای از مردم به توصیه ها و هشدارهای کرونایی عمل می کنند اما برای آن درصد ناچیزی از مردم که کرونا را جدی نگرفتند محدودیت ها و اقدامات سخت گیرانه در نظر گرفته شده است.

 

قدمنان با بیان اینکه تمامی شهرها و روستاهای شهرستان کردکوی برای پیشگیری از کرونا ضدعفونی و گندزدایی شده است، خاطرنشان کرد: شهر کردکوی با مشارکت سپاه و شهرداری در 10 نوبت ضدعفونی شده است و ضدعفونی روستاهای شهرستان نیز از 10 بار پیشی گرفته است.

 

فرماندار کردکوی با بیان اینکه خوشبختانه مردم پای کار آمدند، گفت: در بسیاری از محلات مردم وارد میدان شدند و گندزدایی و ضدعفونی محل خود را انجام دادند.

 

وی از همراهی بسیجیان و سپاه و نیروهای هلال احمر برای کنترل کرونا قدردانی کرد و ابراز داشت: خوشبختانه همدلی خوبی در سطح شهرستان کردکوی برای شکست کرونا به وجود آمده است.

 

قدمنان با بیان اینکه ما امسال در شهرستان کردکوی همانند سایر نقاط استان گلستان روز طبیعت نداریم، خاطرنشان کرد: مردم کردکوی برای حفظ سلامتی خود و دیگران روز طبیعت را در خانه سپری کنند و ان شاءالله جشن شکست کرونا به صورت باشکوه در کردکوی برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار