استاندار گلستان گفت: به منظور کاهش شیوع ویروس کووید 19 در استان گلستان تردد هرگونه خودرو در مکان‌های تفریحی و جنگلی استان گلستان در روز طبیعت ممنوع است.

«روز طبیعت» تردد خودروها در تفرجگاه‌های گلستان ممنوع است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، هادی حق‌شناس شامگاه سه‌شنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کووید19 در گلستان اظهار کرد: تردد خودروها در روز طبیعت در مکان‌های تفریحی و جنگلی استان گلستان ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جان یکایک شهروندان گلستانی برای ما حائز اهمیت است، تصریح کرد: در روز طبیعت تمامی پارک‌ها و مکان‌های تفریحی در سطح استان گلستان با بلوک‌های سیمانی مسدود خواهد شد تا خودروها در این مکان‌ها تردد نکنند.

*تمامی روستاهای گلستان به سرعت غربالگری می‌شوند

استاندار گلستان با قدردانی از کادر درمانی استان گلستان ابراز کرد: باید بیماران مبتلا به ویروس کرونا را در استان گلستان شناسایی و غربالگری کنیم  

حق‌شناس خاطرنشان کرد: در روستاهای استان گلستان که دارای ۸۷۰ هزار جمعیت استان را به خود اختصاص داده است با سرعت زیادی غربالگری صورت گرفت و متاسفانه در جمعیت شهری که جمعیت بالغ بر یک میلیون نفر را داراست غربالگری به کندی صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد غربالگری در جمعیت شهری گلستان بیش از ۵۰ درصد انجام نشده است شهروندان گلستانی برای غربالگری به دانشگاه علوم‌پزشکی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان گلستان کمک کنند تا این غربالگری زودتر صورت گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار