معاون بهره برداری آب و فاضلاب گلستان:

خسروی گفت: با توجه به شیوع کرونا نوروز ۹۹ از لحاظ مصرف آب جزو پرمصرف ترین ایام نوروز در ۳۰ سال اخیر بوده است.

​مصرف آب در نوروز ۹۹ رکورد زد/ مردم صرفه جویی کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «مهیار خسروی» امروز(چهارشنبه 13فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به طور معمول با پایان پیک شب عید و تحویل سال با کمترین میزان مصرف آب در ایام نوروز مواجه بودیم.

 

معاون بهره برداری آب و فاضلاب استان گلستان ادامه داد: متأسفانه نوروز امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت نکات بهداشتی، مصرف آب در استان گلستان افزایش پیدا کرده است.

 

وی با بیان اینکه نوروز 99 جزو پرمصرف ترین ایام نوروز در 30 سال اخیر در مصرف آب بوده است، یادآور شد: تاکنون در مصرف آب چنین رکوردی ثبت نشده بود و ما از مردم درخواست می کنیم در مصرف آب نگاه ویژه ای داشته باشند و مصرف بهینه را در دستور کار قرار دهند.

 

خسروی متذکر شد: اگر مصارف فعلی که به دلیل رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از کرونا افزایش یافته است به مصارف فصل گرم و بخش کشاورزی اضافه شود با افت فشار در شبکه مواجه خواهیم شد.

 

معاون بهره برداری آب و فاضلاب استان گلستان با بیان اینکه مردم هنگام شستشوی دست ها شیر آب را ببندند، افزود: مردم از اقدامات غیرضروری پرهیز کنند و در رعایت نکات بهداشتی فراتر از انتظار عمل نکنند.

 

وی متذکر شد:  نظافت و بهداشت جوی ها بر عهده شرکت آب و فاضلاب نیست اما شرکت آب و فاضلاب در بخش های گسترده ای از شهر گرگان و سایر نقاط استان سیستم جمع آوری فاضلاب را قرار داده و بسیاری از از معابر شهر گرگان به سیستم جمع آوری فاضلاب تجهیز هستند.

 

خسروی افزود: مردم مشکلات مربوط به آب و فاضلاب را از طریق سامانه 122 مطرح کنند تا همکاران ما در اسرع وقت برای رفع آن اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار