فرماندار شهرستان گرگان گفت: همه مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌های شهری و روستایی شهرستان گرگان امروز مسدود است.

همه مسیرهای تفرجگاه‌های شهری و روستایی گرگان مسدود است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، محمد حمیدی ظهر امروز با اشاره به اقدامات انجام شده برای روز طبیعت اظهارداشت: به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، کلیه مسیرهای منتهی به تفرجگاه های شهری و روستایی شهرستان امروز 13 فروردین (روز طبیعت) مسدود است.

وی افزود: با تدابیر دیده شده در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تمامی مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌ها مانند مسیر هزارپیچ، ناهارخوران، النگدره و همچنین ورودی جنگل‌های توسکستان، قرق، شصت‌کلاته، شموشک، قرن‌آباد و دیگر مسیرهای منتهی به جنگل و تفرجگاه‌ها مسدود است.

فرماندار شهرستان گرگان اظهار کرد: همه جاده‌های منتهی به روستاهایی که مناطق تفریحی، گردشگری دارند، توسط دهیاری‌ها مسدود و تنها خودروهای مربوط به روستا حق عبور دارند.

حمیدی اظهار کرد: پیاده‌روی در تفرجگاه‌های ناهارخوران، النگدره، توشن، رنگو و همه مناطق ییلاقی اطراف شهر گرگان نیز ممنوع بوده و از ترددهای شهروندان به این نقاط جلوگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است اگر مردم گرگان روز 13 فروردین رعایت کنند هفته آینده اوضاع بهتر خواهد شد در غیر این صورت ممکن است با پیک شیوع ویروس کرونا برخورد کنیم که کار را سخت خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار