حمیدی از مسدودسازی تمامی جاده های روستایی منتهی به مناطق ییلاقی و گردشگری شهرستان گرگان در روز طبیعت خبر داد.

مسدودسازی جاده های روستایی منتهی به مناطق ییلاقی و گردشگری/تعطیلی ۷۰ درصد از بازارهای گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» شامگاه امروز(دوشنبه 11 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بخش عمده ای از شهروندان گرگانی به هشدارهای کرونایی عمل کردند و شیب نزولی مبتلایان به کووید19 نشانه جدیت دستگاه های نظارتی و مشارکت فعال مردم بوده است.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: مقررات سخت گیرانه برای عده اندکی از مردم که توصیه های کرونا را رعایت نکردند اعمال شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد بازارهای گرگان برای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شده است، افزود: تمامی نقاط تفرجگاهی، ییلاقی، تفریحی و گردشگری شهرستان گرگان در روز طبیعت تعطیل است.

 

حمیدی متذکر شد: دهیاران مکلف شدند تمامی جاده های روستایی منتهی به مناطق ییلاقی و گردشگری را مسدود کنند و تنها به خودروهای ساکن روستا اجازه ورود دهند.

 

فرماندار گرگان با بیان اینکه جنگل النگدره و ناهارخوران گرگان نیز تعطیل است، بیان کرد: علاوه بر مسدودسازی مسیرهای تردد خودرو، مسیرهای پیاده روی نیز مسدود است و برای جلوگیری از ورود مردم در پیاده روهای ناهاخوران نیز نرده کشی و داربست ایجاد می شود.

 

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از کرونا از حضور افراد در مناطق تفرجگاهی و جنگلی جلوگیری می کنیم، یادآور شد: تمامی دستگاه های انتظامی، نظامی و منابع طبیعی، محیط زیست در حالت آماده باش قرار دارند.

 

حمیدی تصریح کرد: خوشبختانه رعایت توصیه های بهداشتی از سوی شهروندان اثرگذاری بالایی داشت و ما نمی خواهیم این دستاورد به ازای یک روز به دامان طبیعت رفتن آسیب ببیند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار