مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از اجرای طرح غربالگری 870 هزار روستایی در این استان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا طرح غربالگری 870 هزار روستایی در استان گلستان اجرایی شد.

اجرای طرح غربالگری 871 هزار روستایی در گلستان/ اجرای بیش از 9100 «عملیات محلول‌پاشی» در روستاهای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی نصیبی امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح غربالگری 870 هزار روستایی در سطح استان گلستان اجرایی شد.

وی تصریح کرد: با همت دهیاری‌ها و سایر نهادها بیش از 9 هزار و 100 عملیات محلول‌پاشی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا در روستاهای استان گلستان صورت گرفت.

*اجرای طرح غربالگری 871 هزار روستایی در گلستان

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از آماده‌سازی و توزیع پک‌های موادغذایی توسط خیرین استان گلستان خبر داد.

نصیبی از کمبود تولید ماسک در روستاهای استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه با کمبود تولید ماسک در روستاهای استان گلستان مواجه بودیم در کارگاه‌های روستایی استان گلستان تولید ماسک صورت گرفت و بین مردم توزیع شد.

وی درخصوص طرح غربالگری روستاهای استان گلستان خاطرنشان کرد: طرح غربالگری جمعیت 871 هزار روستایی در استان گلستان با همت کادر درمانی و دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان به صورت شبانه‌روزی صورت گرفت.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان اذعان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طرح محدودیت در 342 نقطه روستایی استان گلستان که منتهی به جنگل‌ها، آب‌بندان‌ها و مناطق خوش‌آب و هوای روستاهای استان می‌شد را به همت دهیاری‌ها و شوراها صورت گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار