معاون امور خادمیاری نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ خادمیار آستان قدس رضوی جهت دوخت و دوز ماسک و گان در قرارگاه مردمی سلامت فعالیت می‌کنند.

فعالیت ۱۰۰ خادمیار آستان قدس در قرارگاه مردمی سلامت گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ میثم ساور معاون امور خادمیاری نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان امشب در ویژه برنامه پویش "به توان ما" در اولین تلویزیون اینترنتی استان اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ خادمیار آستان قدس رضوی جهت دوخت و دوز ماسک و گان در قرارگاه مردمی سلامت ستاد مبارزه با کرونای گلستان فعالیت می‌کنند.

معاون امور خادمیاری نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان با اشاره به این مطلب که یکی از پایه ها و ارکان اصلی قرارگاه مردمی سلامت، خادمیاران رضوی آستان قدس هستند افزود: پشتیبانی یکی از وظایف خادمیاران رضوی در این قرارگاه است.

وی از راه اندازی طرح نسیم مهر رضوی در گلستان خبر داد و گفت: غذای متبرک حرم امام رضا (ع) در بین بیماران و کارکنان بیمارستان‌های درگیر به کرونا مانند صیاد شیرازی و ۵ آذر گرگان توزیع می‌شود و سعی داریم که بیمارستان‌های سایر شهرستان‌های استان که درگیر این ویروس هستند نیز به مرور، غذای متبرک در بین آنان توزیع شود.

ساور بیان کرد: خدام علی بن موسی الرضا(ع) طبق وظیفه ذاتی که دارند همانطور در سیل سال گذشته گلستان نقش پررنگی داشتند امسال هم در قرارگاه مردمی سلامت همراه با برادران بسیجی، سپاهی، ارتشی، هلال احمر، نهادها و سایر دستگاه ها به مردم خدمت می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار