مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: بیش از ۱۲ هزار سبد غذایی بین خانواده های تحت پوشش گلستان با هماهنگی قرارگاه مردمی مدافعان سلامت توزیع شد.

بیش از ۱۲ هزار سبد غذایی بین نیازمندان گلستانی توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر،  عیسی بابایی شامگاه دوشنبه در ویژه برنامه پویش «به توان ما» در تلویزیون اینترنتی استان اظهار کرد: ۷۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند که جمعیت ۱۴۵ هزار نفری را شامل می شوند.

وی بیان کرد: ۵۰ درصد این افراد، سالمند، دارای بیماری صعب العلاج و یا بیمار خاص بوده و با توجه به شیوع ویروس کرونا این افراد در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس و تشکیل ستاد کرونا، بین ۳۵ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان بسته های بهداشتی توزیع شده است.

وی اضافه کرد که همچنین بیش از ۱۲ هزار سبد غذایی بین خانواده های تحت پوشش با هماهنگی قرارگاه مردمی مدافعان سلامت در استان توزیع شد.

بابایی بیان کرد: برای تهیه مواد بهداشتی و ضدعفونی به حساب ۱۰ هزار خانوار تحت پوشش مبلغ ۱۰۰ هزار تومان واریز شد.

وی با بیان این که دو هزار و ۵۰۰ بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، افزود: بین این افراد بسته های بهداشتی توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با اشاره به این که بیش از ۹ هزار یتیم در استان تحت پوشش هستند، گفت: این ایتام مساعدت مالی از کمیته امداد دریافت کرده و چند هزار حامی دارند که ماهانه در مجموع یک میلیاردتومان به به آن ها کمک می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان برای خانوارهای که تحت پوشش هستند سبد غذایی در نظر گرفته شده و در عید فطر به صورت نقدی به آن ها کمک می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار