عارف نیا گفت: اینکه استان گلستان چه زمانی از ویروس کرونا پاک می شود فرمولی وجود ندارد.

​تعیین زمان برای پایان کرونا کار سختی است/ مردم تا اطلاع ثانوی نکات پیشگیرانه را رعایت کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سراج الدین عارف نیا» امروز(سه شنبه 19 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه آمار بستری بیماران حاد تنفسی در مراکز درمانی استان گلستان کاهش یافته است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ادامه داد: در صورتی که میزان آمار مبتلایان و بستری ثابت بماند پیش بینی می کنیم آخر فروردین ماه بسیاری از خدمات در مراکز درمانی استان گلستان به حالت عادی برگردد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که ویروس کرونا تا چه زمانی باقی می ماند، افزود: اینکه چه زمانی استان گلستان از ویروس کرونا پاک می شود فرمولی وجود ندارد، اگر در دو هفته تمامی نتایج کرونا منفی اعلام شود و بیمار مبتلا به کووید19 نداشته باشیم، می توانیم اعلام کنیم که بیمار مبتلا به کرونا در استان گلستان یا کشور وجود ندارد.

 

عارف نیا ابراز داشت: پیش بینی زمان ریشه کنی ویروس کرونا کار سختی است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: امیدوارم ناگهان قدرت ویروس کرونا ضعیف شود در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مردم باید به توصیه های بهداشتی و نکات پیشگیرانه عمل کنند.

 

وی تأکید کرد: مردم همچنان باید قواعد بهداشتی را رعایت کنند و هر فرد و سطحی را آلوده فرض کنند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود.

 

ارسال نظر

  • حمید
    0

    چرا ایران بیشترین کشته کرونا در آسیا رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیشتر از چین و عربستان سعودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایران در آسیا اول هست.......

آخرین اخبار