سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: اعضای شورای شهر گرگان در جلسه دیروز لایحه بودجه ۶ هزار میلیارد ریالی سال ۹۹ شهرداری این شهر را با اکثریت آرا تصویب کردند.

بودجه سال ۹۹ شهرداری گرگان تصویب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین ربیعی سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بر اساس این لایحه،۴۰ درصد بودجه امسال شهرداری گرگان به هزینه‌های جاری، ۶۰ درصد نیز به هزینه‌های عمرانی اختصاص دارد.

او افزود: افزایش بهره وری، مدیریت منابع و استفاده بهینه از اموال و دارایی شهرداری و تنوع در ایجاد منابع درآمدی پایدار و جلب مشارکت و همکاری بخش خصوصی در طرح‌های شهری از جمله اهداف اصلی بودجه سال ۹۹ شهرداری گرگان است.

ربیعی افزود: در بودجه امسال شهرداری گرگان توجه ویژه‌ای به کسب منابع درآمدی پایدار شده و بر همین اساس تلاش داریم بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان از بودجه را از محل مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های شهرداری و رقمی معادل ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از محل واگذاری املاک شهرداری تامین خواهد شد.

او با اشاره به پیش بینی ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهر بازی مدرن هزار پیچ گرگان در بودجه امسال شهرداری گرگان گفت: بازگشایی گره ترافیکی ورودی شرقی گرگان با ایجاد زیرگذر، اعمال تغییرات فنی مهندسی در ۶۰ متری افسران، اتمام فرهنگ‌سرا و ایجاد خط ویژه دوچرخه سواری در میدان بسیج از دیگر برنامه‌های عمرانی منظور شده در بودجه سال ۹۹ شهرداری گرگان است.

سخنگوی شورای شهر گرگان در مورد تاثیر کرونا در تحقق درآمد‌های صنعت گردشگری گرگان گفت: شیوع این بیماری یک معضل بین المللی است که تلاش می‌کنیم با اتخاذ سیاست‌های درست، مانع از تاثیر این بیماری بر تامین درآمد شهرداری گرگان شویم.

بودجه سال ۹۸ شهرداری گرگان ۳۰۰ میلیارد تومان بود.

منبع: ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار