فرماندار بندرگز در غرب استان گلستان خواستار اهدای نشان ایثار به کادر پزشکی و پرستاری کشور به عنوان مدافعان خط مقدم سلامت شد.

نشان ایثار به کادر پزشکی و پرستاری اهدا شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، حسین احمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باوجود شیوع بیماری کرونا، تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر پزشکی و پرستاری از فداکاری، گذشت، ایثار و از خودگذشتگی مردم را به نمایش گذاشت.

وی افزود: پرستاران و پزشکان متعهد که به‌حق شایسته عنوان مدافعان سلامت ملت هستند با فداکاری وصف‌ناپذیر خود برای درمان مبتلایان به بیماری نقش بسیار مهمی در کنترل آن دارند.

فرماندار بندرگز بیان کرد: این روزها که همه برای حفظ جان خویش و در امان ماندن از ویروس کرونا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، پزشکان و پرستاران و کادر درمانی برای حفظ جان هم‌وطنان در خط مقدم جبهه مقابله با بحران کرونا ایستاده و خدمت بی‌منت و بی‌ادعا را سرلوحه کار قرار داده‌اند تا سهم و نقش بزرگ خود را در این بحران به‌خوبی ایفا کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ سال پیش در چنین ایامی هزاران رزمنده فداکار سینه‌های مالامال از عشق و علاقه خود را سپر کرده بودند و برای دفاع از تمامیت ارضی، استقلال کشور و شأن تاریخی ملت ایران جان را بر کف گرفته بودند و چنین ایام شیرینی را دور از خانواده‌هایشان سپری می‌کردند.

وی گفت: بعد از سه دهه از خاتمه دوران دفاع مقدس، بار دیگر آن خاطرات و این بار در سنگری دیگر برای رزمندگانی از جنس مدافعان حریم امنیت سلامت ملت ایران اسلامی تکرار شد.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه مردم با ماندن در خانه به پرستاران و پزشکان کمک کنند، تصریح کرد: مدافعان سلامت به‌صورت شبانه‌روزی در خط مقدم نبرد با کرونا هستند لذا باید قدردان همت و تعهد این قشر باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار