حجت الاسلام خیرخواه گفت: قرارگاه مدافعان سلامت اهل سنت شرق استان گلستان با هدف ارائه کمک های معیشتی به اقشار محروم و گندزدایی و ضدعفونی معابر و محلات در گنبدکاووس تشکیل شد.

قرارگاه مدافعان سلامت اهل سنت شرق استان گلستان در گنبدکاووس تشکیل شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام والمسلمین «علی خیرخواه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با همکاری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، سازمان تبلیغات اسلامی استان و ائمه جمعه اهل سنت گنبد کاووس و روحانیون شاخص منطقه، قرارگاه مدافعان سلامت اهل سنت شرق استان با هدف ارائه کمک های معیشتی به اقشار محروم و گندزدایی و ضدعفونی معابر و محلات در گنبدکاووس تشکیل شده است.

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور، مهمترین محورهای فعالیت قرارگاه مدافعان سلامت اهل سنت را ارائه کمک های معیشتی مردم تهیدست و اقشار محروم، تشکیل کمیته های سم زدایی معابر و محلات و روستاها و تشکیل کمیته تغسیل و نماز میت اهل تسنن ویژه مردان و زنان برشمرد.

 

وی اظهارداشت: در مدت یک ماهه گذشته اقدامات بسیاری از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با همدلی ائمه جمعه و جماعات و مدیران و مدرسین اهل سنت استان به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام شده است که جا دارد از زحمات و همراهی تمامی عزیزان، تشکر و قدردانی کنم.

 

حجت الاسلام خیرخواه اظهارامیدواری کرد: با لطف خداوند متعال، زحمات کادر پزشکی و درمانی استان و همراهی مردم گلستان، زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع و با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه، به زودی شاهد پایان یافتن این ویروس منحوس باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار