شهردار گرگان از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد و گفت: مردم باید به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در این طرح مشارکت داشته باشند.

شهروندان گرگانی آسیب‌دیده از کرونا حمایت می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سلامت شهروندان در مقابله با بیماری کرونا، مهم‌ترین اولویت این روزهای همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری است و در این زمینه اقدامات مختلفی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به ضدعفونی مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گفت: از زمان شیوع این بیماری با تلاش سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان اقدام به ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون شهری کردیم و این کار روزانه ادامه دارد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: با آغاز به کار مجدد بسیاری از صنوف کم خطر، میزان استفاده شهروندان از سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس‌ها افزایش یافته است و برای پیشگیری از شیوع مجدد این بیماری، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این بخش اجرا می‌شود.

وی افزود: مردم باید در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند و با رعایت نکات بهداشتی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

دادبود در بخش دیگر سخنانش به حمایت از شهروندان آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی نیز در دستور کار قرار دارد و تا کنون نیز هزاران بسته در مناطق آسیب‌پذیر و کمتر برخوردار شهر توزیع شده است.

وی یادآور شد: شورای اسلامی شهر گرگان این اختیار را به شهرداری داده تا 2 میلیارد تومان از بودجه شهر را برای حمایت از شهروندان آسیب‌دیده از کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری هزینه کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار