خیر گنبدی ۸۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هشت هزار بسته معیشتی به همت خیر نوع دوست و داوطلب گلستانی برای اقشار آسیب پذیر متأثر از بیماری کرونا در شرق گلستان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در آیین اهدای این اقلام گفت: کمک خیرخواهانه حاج محمد شهرکی خیرداوطلب گنبدکاووسی بر پایه فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار متأثر از بیماری کرونا با همت بلند خیران، در شرق استان و در آستانه ماه مبارک رمضان انجام شده است.

محمد علی هروی توضیح داد که این بسته های معیشتی شامل: برنج، روغن، قند، رب گوجه فرنگی و ماسک برای هشت خانوار آسیب پذیر متأثر از بیماری کرونا در حاشیه شهرستان گنبدکاووس و شرق استان توزیع خواهد شد.

استاندار گلستان هم در حاشیه بازدید از اهدای هشت هزار بسته معیشتی خیر داوطلب گلستانی گفت: جمعیت هلال احمر استان با ظرفیت های عظیم داوطلبی همواره در صحنه های مختلف یار و یاور محرومان و نیازمندان در استان بوده است.

هادی حق شناس افزود: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، مصداق عینی توجه خیرین نیک اندیش به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار در این ایام حساس و خاص جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: همت بلند جمعیت هلال احمر استان در تمامی صحنه هایی که مردم در نقطه ای نیازمند کمک بوده اند، صحنه هایی زیبا و درخشان از نوع دوستی و مشارکت اجتماعی بوده است.

حق شناس بیان کرد: این توجه تحسین برانگیز حاج محمد شهرکی خیر نوع دوست و داوطلب به اقشار آسیب پذیر متأثر از کرونا در شهرستان و مناطق محروم شرق استان در کنار سایر کمک های شایان توجه به نیازمندان؛ امری بزرگ در راستای کاهش آلام محرومان در شرایط خاص است.‌

 

ارسال نظر

آخرین اخبار