مدیرکل استاندارد گلستان گفت: در سال گذشته ۶۲۸ تأییدیه ایمنی و کیفیت برای آسانسور‌های گلستان صادر شد.

۶۲۸ آسانسور گلستان تاییدیه ایمنی گرفت
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان گفت: در سال ۹۸، شرکت‌های تایید صلاحیت شده همکار، ۶۲۸ آسانسور را مورد بازرسی قرار دادند که پس از اعلام و رفع نواقص آن‌ها، همه آن‌ها تأییدیه ایمنی و کیفیت گرفتند.

او ادامه داد: از بین آسانسور‌های بازرسی شده در سال گذشته، ۵۱۹ مورد، آسانسور‌های جدیدالنصب بودند که بازرسی از آنها، بازرسی اولیه محسوب می‌شد.

فرمانی افزود: بر این اساس، با توجه به این که اعتبار تأییدیه‌های صادره برای آسانسور یک ساله است، نیاز است تا مدیران و مالکان ساختمان‌ها پس از اتمام اعتبار تأییدیه آسانسور‌های خود، برای بازرسی ادواری و دریافت تأییدیه ادواری اقدام کنند.

دبیر شورای استاندارد گلستان افزود: در سال گذشته تعداد ۱۰۹ آسانسور که پیش از سال ۹۸ تاییدیه اولیه دریافت کرده بودند، مورد بازرسی ادواری قرار گرفته و تأییدیه ادواری برای آن‌ها صادر شد.

فرمانی گفت: استفاده کنندگان از آسانسور‌ها می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور که با عنوان شناسه ملی آسانسور شناخته می‌شود، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از وضعیت تأییدیه آن آسانسور مطلع شوند.

او افزود: در صورت مشاهده آسانسور بدون تأییدیه، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ یا تلفن ۱۵۱۷ به استاندارد گلستان گزارش کنند.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار