مدیرکل استاندارد گلستان گفت: بررسی کمیت نازل‌های CNG، یکی از مواردی است که با هدف تامین حقوق مصرف کنندگان، از سال ۱۳۹۷، مورد توجه استاندارد قرار گرفته است.

اگر از کمیت CNG‌ ها مطمئن نیستید، به استاندارد مراجعه کنید
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان گفت: بررسی کمیت نازل‌های عرضه سوخت مایع در پمپ بنزین ها، یکی از وظایفی است که استاندارد در راستای پیشگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان برای خود تعریف کرده است.

او گفت: استاندارد گلستان نیز سالانه ۳ نوبت، این نازل‌ها را مورد آزمون قرار می‌دهد، اما تا پیش از سال ۹۷، نازل‌های CNG مورد بررسی استاندارد قرار نمی‌گرفت.

فرمانی در ادامه گفت: از زمان توجه استاندارد به کمیت نازل‌های CNG در سال ۹۷، در استان ما نیز این بازرسی‌ها و نظارت‌ها آغاز شد و استاندارد گلستان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت در سال ۱۳۹۷، حدود یک سوم نازل‌های CNG استان را مورد آزمون قرار داد.

او افزود: در سال ۱۳۹۸ نیز ۱۵۷ نازل جایگاه CNG استان گلستان مورد آزمون کمیت قرار گرفت.

دبیر شورای استاندارد گلستان با بیان اینکه برنامه اداره کل استاندارد گلستان برای بازرسی از نازل‌های سی ان جی در سال گذشته، ۱۱۲ نازل بوده که با بازرسی ۱۵۷ نازل، تحقق ۱۴۰ درصدی برنامه حاصل شد، گفت: نازل‌های مردود با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، مجدداً بازرسی، تنظیم و کالیبره شدند.

مدیرکل استاندارد گلستان در پایان از شهروندان گلستانی خواست: چنانچه از صحت و درستی کمیت و مقدار یک نازل CNG دچار تردید بودند، حتماً موضوع را از سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ یا تلفن ۱۵۱۷ به استاندارد گلستان گزارش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار