متانت گفت: پیگیری های لازم برای از سرگیری پرواز گرگان به اکتائو انجام شده و امیدواریم این پروازها در سال ۹۹ راه اندازی شود.

از سرگیری پرواز گرگان به اکتائو

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی متانت» امروز (پنجشنبه 4 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سایت بالن در گرگان اظهار کرد: همچنان پرونده سایت بالن در گرگان باز است و نیاز است این سایت مجوزهایی را اخذ کند.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان ادامه داد: استاندارد برای ما بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم این سایت بتواند استانداردها را اخذ کند و از سویی دیگر باید مجوزهای لازم در این خصوص گرفته شود.

 

متانت متذکر شد: از توسعه پروازهای فوق سبک و آموزش خلبانی در استان استقبال می کنیم اما باید الزامات ایمنی رعایت شود.

 

وی متذکر شد: پروازهای چارتری را به صفر رساندیم و پروازها به صورت برنامه ای از فرودگاه گرگان انجام می شود.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان تاکید کرد: در سال گذشته لغو پرواز به دلیل شرایط جوی نداشتیم، تأخیر پرواز ها بیشتر در زمستان به دلیل شرایط جوی در مقاصد اتفاق می افتد.

 

متانت ابراز داشت: شرکت های آسمان، ایران ایر، قشم ایر، آتا و پویا با فرودگاه گرگان همکاری می کنند و خدمات ارائه می دهد.

 

وی یادآور شد: در خصوص تداوم پروازهای فرودگاه کلاله نسبت به احداث جایگاه سوخت اقدام شده و با هماهنگی های صورت گرفته تدابیر لازم اتخاذ شده تا جایگاه سوخت را در فرودگاه ایجاد کنیم.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان ابراز داشت: پس از احداث جایگاه سوخت در فرودگاه کلاله، پروازهایی برای مقاصد تهران و زابل از این فرودگاه در نظر گرفته شده است.

 

متانت در خصوص پروازهای بین المللی افزود: پیگیری های لازم برای از سرگیری پرواز گرگان به اکتائو صورت گرفته و امیدواریم این پروازها در سال 99 راه اندازی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار