با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان یک واحد تولیدی دیگر به چرخه تولید بازگشت.

از سرگیری دوباره تولید پس از ۱۵ ماه تعطیلی
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک شرکت فرآورده‌های لبنی که از ۱۵ ماه پیش به علت مشکلات مالی و حقوقی تعطیل بود پس از پیگیری‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از امروز تولید را از سر گرفت.

رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم آغاز به کار این کارخانه گفت: این کارخانه به تولید روزانه ۲۰ تن کار خود را آغاز کرد و قرار است تا پایان سال این رقم را به روزانه ۸۰ تن افزایش دهد.

هادی هاشمیان افزود: با فعالیت این کارخانه ۴۰ نفر مستقیم و ۱۲۰ نفر غیرمستقیم مشغول بهع کار شدند که با افزایش تولید تعداد کارگرانی که مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار خواهند شد به ۱۲۰ نفر افزایش خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید گفت: امسال کمک به رونق تولید ۴۳ واحد دامداری و فرآوری کشاورزی که مدت هاست تعطیل اند را با کمک بانک کشاورزی و دستگاه‌های اجرایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دنبال می‌کنیم.

هادی هاشمیان افزود: پارسال با تلاش‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ۸ واحد تولیدی تعطیل دوباره رونق گرفت و حدود ۶۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این مراسم از دستگاه‌های اجرایی خواست: در سال جهش تولید صدور مجوز‌ها و استعلام‌ها را در عین دقت، سرعت دهند.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی افزود: معطل ماندن تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به علت فرآیند‌های زمان بر اداری پذیرفته نیست.

در یکسال و نیم گذشته ۲۸ واحد تولید تعطیل و نیمه تعطیل به کمک دادگستری استان تولید را از سر گرفته اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار