استاندار گلستان گفت: شیوع بیماری کرونا در جهان یک تهدید جدی است و مردم ایران با سرمایه اجتماعی خود آن را به فرصت تبدیل کردند.

سرمایه اجتماعی مردم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، هادی حق‌شناس شامگاه دوشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: شیوع کرونا در ایران و سایر کشورهای جهان تهدید جدی برای اقتصاد، ارتباطات اجتماعی و دیگر شاخص‌های مهم یک کشور است.
وی با اشاره به سرمایه اجتماعی کشور به عنوان مهمترین مولفه انقلاب اسلامی تصریح کرد: سرمایه اجتماعی مردم ایران مهمترین مولفه انقلاب اسلامی در این سال‌ها بوده که در موفقیت و ادامه راه این انقلاب تاثیر بسزایی داشته است.

* گلستانی‌ها با همراهی گسترده در رزمایش «کمک مومنانه» کمک‌های خوبی به نیازمندان کردند
استاندار گلستان با اشاره به اجرای رزمایش «کمک مومنانه» ادامه داد: سرمایه‌های اجتماعی مردم تهدید جدی کرونا را به فرصت تبدیل کرد و مردم با همراهی در این طرح کمک‌های خوبی به نیازمندان کردند.
استاندار گلستان گفت: در این طرح همه دستگاه‌های اجرایی، سپاه، بسیج، نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نهادها و خیرین به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و برای کمک به نیازمندان تلاش کردند.

* ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان واقعی گلستان که تحت پوشش هیچ ارگان حمایتی نیستند، توزیع می‌شود
وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده و تلاش داریم این بسته‌ها را بین نیازمندان واقعی که تحت پوشش هیچ ارگان حمایتی نیستند، توزیع کنیم.
حق‌شناس با بیان اینکه امسال سفره‌های افطاری خیران تبدیل به بسته‌های معیشتی شده است، ادامه داد: گستردن سفره افطار در این ماه مبارک و اطعام نیازمندان از دیرباز در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما وجود داشته و امسال با شیوع کرونا خیران این فرهنگ را در قالب بسته‌های معیشتی به شکل بسیار زیبا نمایان کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار