رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مسئولان نظام از پشتیبانی عظیم مردمی در حادثه سیل تقدیر کرده و فرمودند: این ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.


روح همبستگی و حالت بسیج‌شوندگی مردم در سیل استثنائی است/ ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد

به گزارش گلستان 24 ؛جمعی از مسئولان نظام در سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص)  با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

 رهبر معظم انقلاب در این در جلسه از پشتیبانی عظیم مردمی در حادثه سیل تقدیر کرده و فرمودند: این ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.

رهبر انقلاب افزودند: ملت عزیز ما به‌خاطر حادثه‌ی سیل دچار گرفتاری، تلفات جانی و خسارات است که امید داریم ان‌شاءالله مسئولین محترم با پشتیبانی عظیم مردمی بتوانند بار سنگین این حادثه را از مردم ایران بردارند و به برکت این روز عزیز، خداوند تفضل کند و دل مردم شاد شود.

ایشان تاکید کردند: بحمدالله تلاش مردمی در این قضیه بسیار خوب بود؛ بار اول هم نیست، در همه‌ حوادث طبیعی، ملت ایران حقیقتاً جانانه وارد میدان می‌شوند. این روح همبستگی و حالت بسیج‌شوندگی مردم استثنائی است؛ مشوق و کمک دولت هم هست.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: هم مردم وارد شدند و هم مسئولین با اتفاق کلمه و وحدت توانستند کار‌های ابتدایی را انجام دهند؛ البته کار‌های بسیاری باقی است، کار‌های اصلی بعد از این است. این ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.

ایشان افزودند: مردم عزیز به همکاری‌شان با مسئولین ادامه دهند که همکاری مردم حقیقتاً گره‌گشا است.

شایان ذکر است در این دیدار که صبح امروز صورت گرفت، علاوه بر مسئولان نظام، جمعی از سفرای کشورهای اسلامی هم حضور داشتند.

این خبر در حال تکمیل است...

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار