۲ هزار بسته معیشتی و ۱۰ هزار بسته بهداشتی به همت جمعیت هلال احمر گلستان در قالب طرح « دستِ یار» به خانواده‌های نیازمند استان اهدا شد.

اجرای طرح « دستِ یار» در گلستان/ ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، هادی حق شناس عصر امروز در مراسم رونمایی و اهدای دو هزار بسته معیشتی و 10 هزار بسته بهداشتی به خانواده‌های نیازمند، اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری موجب حرکت عظیمی شد که در چهل سال اخیر بی‌سابقه بوده است، اعتقاد دارم ایران با همدلی از این مقطع حساس تاریخی که مردم درگیر بحران کرونا و تحریم‌ها هستند با پیروزی عبور خواهد کرد.

وی افزود: اکنون نباید نیازمندان واقعی و آسیب پذیر ناشی از کرونا را از یاد ببریم و از خیران نوع دوست و داوطلب که در این بحران از هیچ کوششی دریغ نکردند به نیکی یاد خواهد شد که توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی جمعیت هلال احمر گلستان نمونه بارز آن است.

حق شناس تصریح کرد: تا کنون 150 هزار بسته بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده که تا پایان ماه مبارک رمضان به 200 هزار بسته خواهد رسید.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر گلستان هم با توزیع 19 هزار بسته معیشتی و بهداشتی پیش از این و دوهزار بسته معیشتی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، شرکت شهرک های صنعتی گلستان و قرارگاه مدافعان سلامت استان و 10 هزار بسته بهداشتی را در قالب پویش « دستِ‌یار» در دست اقدام دارد تا این کمک‌ها را به خانواده‌های نیازمندی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، برساند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار