سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان اینکه بیماری کرونا جشن نیکوکاری امسال را تحت تأثیر قرار داده است گفت: با این حال مردم استان حدود ۴ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

کمک ۴ میلیاردی گلستانی‌ها به نیازمندان در سایه کرونا؛ ۱۰ هزار بسته بهداشتی بین مددجویان توزیع می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، عیسی بابایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله در روزهای پایانی سال پایگاه‌های نیکوکاری در سطح شهرها برپا و در مدارس نیز پاکت‌هایی بین دانش‌آموزان توزیع می‌شد اما امسال همه این برنامه‌ها و اقدامات تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است.

وی افزود: با این حال مردم استان تاکنون مبلغ 4 میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به مراکز نیکوکاری و ادارات شهرستانی ما کمک کرده‌اند که این مبالغ و اقلام بین نیازمندان توزیع شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بیان داشت: مردم برای کمک به نیازمندان در روزهای پایانی سال می‌توانند از طریق *8877*1*017# اقدام کنند.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: از 87 هزار خانوار مددجوی تحت پوشش 35 هزار خانوار شامل افراد سالمند، بیماران خاص و صعب‌العلاج هستند که در مقابل بیماری کرونا جزو گروه‌های پرخطر به شمار می‌روند.

بابایی افزود: با توجه به اینکه نتوانستیم در مدت مشخصی اقلام بهداشتی موردنیاز را تهیه کنیم در مرحله نخست برای 10 هزار خانوار کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی را واریز کردیم. این کار برای دیگر خانواده‌های مددجو هم انجام شد و بنا داریم 10 هزار بسته بهداشتی را تهیه و بین این خانواده‌ها توزیع کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار