نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: امنیت در جهان با دست به دست شدن مردم و ملت‌های دنیا برای مبارزه با تروریسم بدست خواهد آمد.ظ

آیت الله نورمفیدی: همه ملت‌ها برای مبارزه با تروریسم متحد شوند

به گزاش گلستان 24 ؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در همایش اسوه‌های صبر با حضور خانواده‌های شهدا و جانبازان ترور در استان گلستان اظهار داشت: با گسترش تروریسم در جهان امنیت جهان به خطر افتاده است برای ایجاد امنیت در جهان باید همه دنیا دست در دست هم دهند.

وی تصریح کرد: امروزه نه تنها تروریسم خاتمه نیافته بلکه گسترش یافته است و می‌بینیم که تروریسم‌ها هجوم می‌آوردند و دولت تاسیس می‌کنند، باید مبارزه با آن را دنبال کنیم و همه جهانیان باید حضور داشته باشند.

سید کاظم نورمفیدی افزود: مسلما عواملی سبب آن شده و باید با آن برخورد شود، یکی از این عوامل این است که برخورد دوگانه‌ای در دنیا با تروریسم می‌کنند آمریکا منافقین را گروه تروریسم معرفی می‌کند در لیست سیاه قرار می‌دهد اما زمانی که در گوشه کنار دنیا همایش می‌گذارند همان‌هاییی که داد مبارزه با تروریسم می‌زنند در آن همایش‌ها شرکت می‌کنند و پول خرج می‌کنند.

 وی تصریح کرد: در یمن چه خبر است، چرا دنیا صدایش درنمی‌آید؟ آن وقت ایران را که شاید نخستین و بزرگترین قربانی تروریسم باشد که 17 هزار قربانی تروریسم داشته، از نخست وزیر تا رئیس جمهور و شخصیت‌های برجسته‌ای را به شهادت رسانده‌اند و ما قربانی تروریسم هستیم، ما را حامی تروریسم می‌خوانند.

وی خاطرنشان کرد: این فاجعه وتروریسم در حال سرایت به اروپا و امریکاست و قابل کنترل هم نیست چون خودشان بزرگ کرده‌اند، در اسلام واژه تروریسم جای ندارد و منطق اسلام ترور را باطل می‌داند، حضرت امام خمینی(ره) می‌فرمودند: ملت ما مسلم است و مسلم تروریسم نیست اما در دنیا شاهد رشد این گرفتاری هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: جلوی آن گرفته نشده بلکه به علت منافع سیاسی و اجتماعی پشتیبانی می‌کنند و گسترش می‌یابد و ما به آن گرفتار هستیم.

وی تاکید کرد: هرچه تروریسم توسعه پیدا می‌کند آرامش و امنیتی در دنیا از  بین می‌رود، اگر می‌خواهیم امنیت در جهان حاکم شود همه باید دست در دست هم بدهیم تا جهان از این فاجعه‌ای که دامن‌گیر آن شده خارج شود تا امنیت جهانی برقرار شود.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار