مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تخفیف ویژه تاسیسات گردشگری گلستان به کادر درمانی کشور برای سفر به این استان خبر داد.

تخفیفات ویژه تاسیسات گردشگری گلستان به کادر درمانی کشور برای سفر به استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری اظهار کرد: به پاس خدمات ارزنده کادر درمانی کشور و به‌منظور قدردانی از پرسنل خدوم دانشگاه‌های علوم پزشکی، تاسیسات گردشگری استان پس از آغاز فعالیت با ۵۰ درصد تخفیف در ارائه خدمات خود، پذیرای تمامی پرسنل و کادر درمانی کشور خواهند بود.

وی تصریح کرد: تاسیسات گردشگری استان گلستان با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های ارزشمند و ایثارگرانه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، بعد از مهار کرونا، تخفیفات ویژه‌ای برای آنها در سفر و اقامت به استان در نظر گرفته‌اند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: ۸۵ واحد گردشگری استان شامل 16 هتل، 47 واحد بوم‌گردی، 22 مهمانپذیر و واحد پذیرایی پس از آغاز فعالیت تا نیمه اسفندماه ۱۳۹۹ تا ۵۰ درصد تخفیف خدمات لازم را به کادر درمانی ارائه خواهند کرد.
تجری خاطرنشان کرد: جهادگران خط مقدم سلامت که اکنون در مقابله با شیوع این ویروس در صحنه حضور دارند، شایسته قدردانی هستند که تاسیسات گردشگری استان گلستان به‌نوبه خود خدمات را با این تخفیف‌ها در حمایت و همراهی کادر بهداشتی و درمانی ارائه خواهند کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: پس از شکست ویروس منحوس کرونا، استان گلستان بار دیگر میزبان گردشگران و مسافران از جای جای ایران اسلامی و سایر کشورها باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار