مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از ساخت سه هزار مسکن ویژه محرومان روستایی استان با اعتبار ۱۹۵ میلیارد تومان تا دهه فجر خبر داد.

۳ هزار مسکن ویژه محرومان روستایی در گلستان احداث می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امسال در راستای توجه ویژه به محرومان روستایی سه هزار مسکن با اعتبار ۱۹۵ میلیارد تومان در گلستان احداث می‌شود.

وی با بیان این که اعتبار ساخت این تعداد مسکن در قالب تسهیلات کم بهره و قرض الحسنه و همچنین کمک بلاعوض تأمین می‌شود، افزود: کارِ شناسایی محرومان روستایی در حال انجام است و این سه هزار واحد تا دهه فجر آماده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: برای ساخت این سه هزار واحد مسکونی تشکیل پرونده انجام شده و تا پایان ماه مبارک رمضان تمام این پرونده‌ها به بانک معرفی می‌شوند.

وی توضیح داد: تا قبل از شیوع بیماری کرونا تعدادی از پرونده‌ها به بانک معرفی شده‌اند و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ چهار درصد پرداخت شد.

حسینی با اشاره به اینکه هر یک از این واحدهای مسکونی ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: نقشه برداری، صدور پروانه و نظارت‌ها برای این سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان روستایی استان رایگان خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار