معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گلستان به عنوان پنجره واحد فیزیکی ظرف دو هفته آینده راه‌اندازی می‌شود و فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گلستان به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابراهیم کریمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: گلستان تاکنون پنجره واحد اقتصادی نداشته و یک مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان دائر شده بود و گاهاً جلساتی در آنجا برگزار می‌شد؛ بعضی از پروژه‌ها در آن مورد بررسی قرار می‌گرفت و بعضاً رفع مشکل می‌شدند.

وی افزود: از حدود دو سه ماه گذشته راه‌اندازی پنجره واحد فیزیکی استان را به طور جد دنبال کردیم؛ جلسات برگزار شد و هم‌اکنون مقدمات فعالیت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به عنوان پنجره واحد فیزیکی را دنبال می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: اتمام ابلاغ‌های مربوطه و پیشنهادات به آقای استاندار ارسال شده و به محض اینکه از طرف استاندار محترم ابلاغ شود، مرکز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی توضیح داد: پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری استان در این مرکز خدمات با حضور استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذاران مطرح و در همان جلسه و یا جلسات مربوطه استعلام‌ها ارائه می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در واقع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در همان جلسه اگر موافق اجرای پروژه هستند باید استعلام را صادر کنند و اگر هم مخالف هستند با دلایل اعلام مخالفت کنند.

وی تصریح کرد: در واقع با راه‌اندازی این مرکز، سرمایه‌گذار و پروژه‌ای که چند ماه معطل استعلام‌ها باشد نخواهیم داشت.

معاون استاندار گلستان با اشاره به اینکه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گلستان آمده تا تأخیر و طولانی شدن استعلام‌ها را طی یکی دو جلسه در مرکز به سرانجام برساند، بیان کرد: امیدواریم طی یکی دو هفته آینده این مرکز فعالیت خود را در گلستان آغاز کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار