قدمنان گفت: جنبش های اسلامی که در سراسر جهان به وجود آمده است از روز قدس نشأت گرفته است.

جنبش های اسلامی جهان از روز قدس نشأت گرفته است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «ابراهیم قدمنان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امام خمینی (رحمه الله علیه) فرمودند که روز قدس روز اسلام است و مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیدند که از فلسطین و قدس شریف دفاع کنند.

 

فرماندار کردکوی ادامه داد: جنبش های اسلامی که  در سراسر جهان به وجود آمده است از روز قدس نشأت گرفته است.

 

قدمنان بیان کرد: امسال با توجه به اینکه بحث کرونا را پیشرو داریم روز قدس به صورت راهپیمایی برگزار نشود و لذا در سطح شهرستان برنامه های مختلفی برای گرامیداشت روز قدس در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.


 

وی با بیان اینکه اقدامات در روز قدس باید به گونه ای باشد که ابعاد جهانی این روز حفظ شود، افزود:  بنا داریم در روز قدس غذای گرم بین اقشار آسیب دیده از کرونا و  نیازمند در شهرستان کردکوی توزیع کنیم  و به کمک مومنانه توسط گروه های خیرین در این روز اهتمام خواهیم داشت.

 

فرماندار کردکوی متذکر شد: همچنین برای بزرگداشت این روز بنرهایی توسط دستگاه های اجرایی در سطح شهر نصب می شود و همچنین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی برنامه هایی را در فضای مجازی در نظر گرفتند.

 

قدمنان یادآور شد: با توجه به اینکه پاسداشت این روز به صورت راهپیمایی امکان پذیر نیست در این روز تدابیری اندیشیده شده تا با همت نیروهای بسیجی و سپاه شهرستان از طریق بلندگوها شعارهای استکبار ستیزی و شعرهای حماسی طنین انداز شود.

 

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت روز قدس هماهنگی لازم با دهیاران در خصوص  نصب بنر و اقدامات در فضای مجازی صورت گرفته است، افزود: ماه مبارک رمضان برای شهرستان کردکوی ماه پر برکتی بود و با وجود شیوع ویروس کرونا و بیکاری بخشی از اقشار جامعه و آسیب های اقتصادی روزانه بالغ بر 200 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و همه گروه های خیرین پای کار بودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار