مسئول عقيدتي سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كشور گفت: اگر امروز آمريكا و ديگر كشورها در نهايت استيصال بر سر ميز مذاكره با ايران با عزت نشستند، از بركت سفره شهادت است.

ادیانی در  كنگره شهداي دانشجوي گلستان:روحيه شهادت رمز پيروزي ملت ایران است

حجت الاسلام مهدي ادياني، مسئول عقيدتي سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامي امروز در نخستين كنگره شهداي دانشجوي استان گلستان، فرهنگ شهادت را جزئي لاينفك از ملت ايران اسلامي خواند و گفت: همانگونه كه امام خميني (ره) فرمودند "ملتي كه شهادت دارد شكست ندارد" معتقديم روحيه شهادت رمز پيروزي ملت هميشه پيروز ايران اسلامي است.

وي با بيان اينكه مفاهيم ارزشي انقلاب اسلامي كه مايه‌ پيروزي‌هاي متعدد ماست امروزه مورد هجمه دشمن قرار گرفته است، گفت: متاسفانه تهاجم انديشه‌اي دشمن تا جايي جلو رفته است كه برخي مي‌گويند قيام انسان ساز و تاريخ ساز امام حسين (ع) برگرفته از خشونت پيامبر گرامي اسلام (ص) در جنگ بدر بود؛ در حالي‌ كه طبق آيات قرآني شهدا "عند ربهم" هستند و در حضور خداوند رحمان نه تنها جزو اموات نيستند؛ بلكه زنده‌اند و روزي مي‌خورند.

مسئول عقيدتي سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكيد كرد: شهداي ما هنوز بعد از چندين سال پس از تفحص و تشييع عطر معنويت، ديانت، امام و انقلاب اسلامي را در جامعه پراكنده مي‌سازند و پيام اين اتفاق شگفت‌انگيز اين است كه اگر كساني از راه امام و اسلام و ديانت و حاكميت قرآن خسته شدند ما هنوز با استخوان‌هاي پوسيده از مكتب امام و انقلاب پشتيباني خواهيم كرد كه اثرات آن را در خط ارزشي دانشجويان متعهد نسل حاضر مي بينيم.

در دوران اصلاحات مي گفتند اگر شهدا در جامعه تشييع شوند تاثير منفي بر آرای مردم مي‌گذارند

حجت الاسلام ادياني گفت: عده‌اي در دوران اصلاحات مي‌گفتند اگر شهداي تازه تفحص شده در جامعه تشييع شوند، بر آراي مردم تاثير منفي خواهند گذاشت و اين عبارت بر اثرگذاري شهيد و شهادت بر روح معنوي و انديشه‌اي جامعه صحه مي‌گذارد.

وي ادامه داد: امروز به بركت شهدا علاوه بر علم عاشورا علم گفتمان سازي فرهنگ و شهادت برافراشته شده است؛ از اين رو نبايد از مفهوم و ترويج شهادت غفلت شود چرا كه دشمن از اين روحيه هراسناك است.

مسئول عقيدتي سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان خاطره‌اي از زمان مسئوليت علي لاريجاني در شوراي عالي امنيت ملي گفت: در ان زمان كه مذاكرات هسته‌اي در حال انجام بود، سپاه پاسداران كه وامدار ارزش‌ها و آرمان‌هاي شهدا هستند در بندرعباس مانور دريايي انجام داد كه پس از اين اتفاق علي لاريجاني صراحتا اعلام كرد ما محصول اين مانور را بر سر ميز مذاكرات گرفتيم و اين نشان از عظمت فرهنگ رزمندگي و ايثار و شهادت دارد.

مذاكرات هسته‌اي از بركت سفره شهادت است

ادياني تاكيد كرد: بي شك اگر امروز نيز امريكا و ديگر كشورها از سر استيصال محتاج مذاكره با ايران هستند به بركت سفره شهادت است كه نبايد آن را به بهاي كم فروخت.


خروجي مكتب دفاع مقدس قاسم سليماني‌ها بود/ دشمن مي داند جنگ با ايران تنها انقلاب ما را نام‌دارتر خواهد كرد

وي با بيان اينكه خروجي مكتب دفاع مقدس امثال سردار سليماني‌ها هستند كه تمام سران كشورهاي چه استكباري چه غير ه بر قدرت اين فرد برآمده از مكتب رزمندگي و شهادت اذعان دارند، بیان داشت: دشمنان امروز به بركت قاسم سليماني‌ها نيك مي‌دانند كه اگر بار ديگر به جنگ با ملت ايران بپردازند تنها انقلاب را نامدارتر خواهند كرد.

مسئول عقيدتي سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به فرمايش امام خميني (ره) مبني بر اينكه "نگذاريد خانواده شهيدان در پيچ و خم‌هاي زمان فراموش شود كه در غير اين صورت به آتش دوزخ گرفتار خواهيد شد" و نهضت تنباكو با محوريت نقش روحانيت كه توانست شاخ استكبار را بشكاند، خاطرنشان كرد: يكي از وظايف دانشگاه و حوزه‌هاي علميه اين است كه نگذارند ارزش‌هايي مانند روحانيت و مرجعيت و معنويت توسط دشمن استحاله شوند.

دموكراسي واقعي در سايه حكومت ديني محقق مي شود

ادياني با بيان اينكه امام انقلابي را رقم زد كه اسلام و ديانت و قرآن و آراي مردم را به معناي واقعي به منصه ظهور گذاشت، تاكيد كرد: دموكراسي واقعي در سايه حاكميت ديني محقق مي‌شود و اين رهبري ديني است كه به هيچ عنوان جابجايي آرا را جايز نمي‌داند.

وي همچنين با اشاره به هجمه دشمن عليه اعتقادات اسلامي، اصل ولايت فقيه، حكومت ديني با ترويج مفاهيم ضدانقلابي در 125 شبكه فارسي زبان ماهواره‌اي بیان داشت: مدعيان غربي كه ايران را ضد حقوق بشر مي‌دانند يادشان رفته كه زماني حتي با حمام ناآشنا بودند و با صلابت مي‌گوييم فرهنگ ديانت ما در عين سياست مبتني بر مفهوم شهيد و شهادت زمينه ساز تمدني نوين بود كه مردمي‌ترين حكومت جهان است.

انقلاب اسلامي خط پاياني بر نظام سلطه بود

مسئول عقيدتي سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تاكيد بر اينكه مبناي اسلام عقلانيت و تفكر است، گفت: انقلاب اسلامي با شرق سوسياليسم و غرب ليبراليسم به مقابله پرداخت و به معناي ديگر انقلاب اسلامي خط پاياني بر نظام سلطه بود.  / دانشجویی 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار