آخوند سبحانی گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب به مواسات و همدلی رنگ و جلوه دیگری بخشید و به عنوان روحانی اهل سنت از تأکید مقام معظم رهبری برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی تشکر می کنم.

تأکید رهبر انقلاب به مواسات و همدلی جلوه دیگری بخشید

به گزارش گلستان ۲۴؛ «اسماعیل آخوند سبحانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: رزمایش مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری عنوان کردند ریشه در احادیث پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) دارد.

 

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن ادامه داد: پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) می فرماید«رمضان ماه صبر و شهر همدلی است» و خوشبختانه مردم ایران به ویژه گلستانی ها در ماه ضیافت الهی همدلی و یاری به دیگران را به خوبی به نمایش گذاشتند.

 

آخوند سبحانی بیان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب به مواسات و همدلی رنگ و جلوه دیگری بخشید و به عنوان روحانی اهل سنت از تأکید مقام معظم رهبری برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی تشکر می کنم.

 

وی افزود: بر تمامی مسلمانان جهان لازم است که نسبت به فرمایش پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) و تأکیدات مقام معظم رهبری عمل کنند و  هر کسی هر چقدر از نظر توانایی و وسع مالی می تواند در مسیر فرهنگ مواسات و همدلی گام بردارد.

 

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن به اقدامات انجام شده در راستای کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برای گسترده تر شدن این رزمایش باید از ظرفیت فعالان مذهبی و علما و روحانیون و ائمه جماعات استفاده شود و لیستی از افراد مستحق و نیازمند تهیه و براساس آن این کمک ها توزیع شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار