بابایی گفت: به منظور اجرای رزمایش کمک مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع می شود.

کمیته امداد گلستان بیش از ۵۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع می کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عیسی بابایی» امروز(یکشنبه 31 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات نیمه شعبان نسبت به برگزاری رزمایش گسترده مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه برای کمک به فقرا تأکید کردند تا در این شرایط سخت اتفاق خوبی در اذهان مردم شکل بگیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ادامه داد: پس از فرامین مقام معظم رهبری بسیاری از مسئولان و مردم نوع دوست برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی اعلام آمادگی کردند و کمیته امداد گلستان نیز در راستای تحقق فرامین معظم له در کنار دستگاه های خدمت رسان مانند بسیج، هلال احمر، گروه های جهادی و ائمه جمعه برای تهیه سبد غذایی گام برداشته است.

 

بابایی تصریح کرد: تاکنون بیش از 7 هزار سبد غذایی در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است و در اسرع وقت با همکاری نیروهای بسیج در سطح استان گلستان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 55 هزار سبد غذایی و 120 هزار پرس غذای گرم بین محرومان و جامعه هدف توزیع می شود، خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه اطعام و کمک به نیازمندان است و ما نیز از کمک های خیرین و افراد دارای تمکن مالی استقبال خواهیم کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه با شیوع کرونا بسیاری از مردم در شرایط خاصی قرار گرفتند و از لحاظ اقتصادی متضرر شدند، گفت: خیرین و مردم نوع دوست گلستان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت 6037997900000549 و یا با شماره  #1*8877* وارد پویش بخشش ایرانیان شوند و گزینه اطعام و افطاری ویژه ماه مبارک رمضان را انتخاب کنند و هر کسی براساس توان خود در این امر خیرخواهانه به فرامین رهبر انقلاب لبیک بگوید.

 

بابایی تأکید کرد: چنانچه خیرین مایل به کمک از طریق جیره خشک و یا سبد غذایی باشند کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در سطح استان گلستان آمادگی دارند کمک های غیرنقدی را از خیرین دریافت کنند و هر نقطه ای که مدنظر آنها است توزیع شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار