جمالی نژاد از تخصیص ۵۰۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام کشور خبر داد.

تخصیص ۵۰۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام کشور
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور امروز در مراسم کلنگ زنی چند طرح عمرانی در شهرستان مینودشت با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بیش از ۸۰ هزار طرح عمرانی نیمه تمام کشور در نظر گرفته شده است گفت: اولویت اختصاص بودجه برای آنهایی است که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

جمالی نژاد افزود: سال گذشته بیش از ۴۰ هزار طرح زودبازده در هفته دولت کلنگ زنی شد که از این تعداد ۳۰ هزار طرح به بهره برداری رسیده است.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در بودجه سال ۹۹ بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اعتباری برای طرحهای عمرانی در شهر ها‌ی کشور در نظر گرفته شده که سهم عمده آن برای شهر‌های با جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت اختصاص یافته است.
 
فرماندار مینودشت هم در مراسم کلنگ زنی پارک امام رضا (ع) مینودشت گفت: عملیات اجرایی این پارک با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان در مساحت بیش از هفت هکتار انجام خواهد شد.
 
طباطبایی با اشاره به استقرار مینودشت در مسیر زایرین مشهد مقدس گفت: هر سال چندین میلیون  زایر وارد مینودشت میشوند  بنابراین با احداث پارک امام رضا علاوه بر پذیرایی از زایرین میتوان در حوزه‌های ورزشی و زیست محیطی نیزه بهره‌مند شد.

او افزود : انتظار میرود تا پایان سال پارک امام رضا مینودشت به بهره برداری برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار