نوری گفت: : بررسی هایی پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس نشان می دهد بیشترین تصادفات در شهرستان گنبدکاووس به دلیل عدم رعایت حق تقدم است.

بیشترین علت تصادف در گنبدکاووس عدم رعایت حق تقدم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «مجید نوری» شامگاه روز (جمعه 9 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از معضل های اصلی در حوزه ترافیک موتورسواران به شمار می روند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی در فصل بهار و تابستان استفاده از موتورسیکلت در جاده های استان گلستان رو به افزایش است.

 

نوری بیان کرد: درخواست داریم که موتورسواران کلاه ایمنی را در هنگام رانندگی فراموش نکنند و به قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه در زمان عبور از چراغ قرمز و تقاطع احترام بگذارند.

 

وی یادآور شد: راکبان در مرحله نخست باید به حفظ جان خود در هنگام رانندگی  توجه کنند و از سویی دیگر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یک مسئله شرعی و قانونی برای همه رانندگان به شمار می رود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس متذکر شد: بررسی هایی که در پلیس راهنمایی و رانندگی در گنبدکاووس انجام شده است نشان می دهد که بیشترین تصادفات ما در شهرستان گنبدکاووس به دلیل عدم رعایت حق تقدم است.

 

نوری یادآور شد: عدم رعایت حق تقدم در تقاطع ها صورت می گیرد و از رانندگان درخواست داریم که در تقاطع ها به علائم راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و با کمی گذشت از وقوع حوادث راهنمایی و رانندگی جلوگیری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار