از گزارش آخرین جزئیات مبارزه با زمین خواری در گلستان تا پیشنهاد جالب گرگیج به نمایندگان مجلس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی "«گلستان ما»، قصد دارد مهمترین اخبار خود را در قالب یک بسته خبری روزانه منتشر کند.

تغییر کاربری غیر مجاز زمین زراعی به مسکونی و فروش آن به کارکنان شهرداری

مدتی است که خبر تفکیک غیر قانونی زمینهای کشاورزی پشت کارخانه پنبه آزادشهر و فروش ان به کارکنان شهرداری نقل محافل مردم آزادشهر شده است.

ظهر امروز عالی‌پور مدیرکل امور اداری و مالی استانداری و شموشکی معاون امور شعب بانک ملی گلستان و مسئولین محلی گالیکش باحضور در منازل تنی چند از درگذشتگان ناشی از بیماری کرونا در شهر گالیکش و روستاهای ینقاق، میرزاپانگ و پاسنگ بالا این شهرستان ضمن دیدار و دلجویی با خانواده‌های آن مرحومان، مصیبت وارده را تسلیت گفتند.

استفاده از ظرفیت قانون برای کاهش ورودی زندان های گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قضات؛ از ظرفیت های قانون برای صدور مجازات های جایگزین حبس، بیشتر استفاده کنند.

پیشنهاد جالب دبیر مجمع معتمدین و نخبگان سیستانی شهر گرگان

دبیر مجمع معتمدین و نخبگان سیستانی شهر گرگان عنوان کرد : نمایندگان مجلس استانهای گلستان و سیستان به لحاظ ارتباط در جهت توسعه استانهایشان در وضع قوانین و مصوبات و لوایحی که در مجلس که به محرومیت زدایی مردم منطقه کمک می کند ، با هم باشند.

رسول گرگیج دبیر مجمع جمعی از معتمدین و نخبگان سیستانی شهر گرگان در گفت و گو باخبرنگار ما اظهار کرد : به لحاظ ارتباط همه جانبه استانهای گلستان و سیستان و بلوچستان نمایندگان محترم مجلس هر دو استان در جهت توسعه استانهایشان در وضع قوانین و مصوبات و لوایحی که در مجلس کمک به محرومیت زدایی مردم منطقه میکند از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

گرگیج افزود : امیدوارم در آینده نزدیک شاهد حضور نمایندگان هر دو استان در کنار یکدیگر بمنظور دادن طرحهای مشترک در جهت توسعه استانهایشان در مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی تصریح کرد : قطعا نقش نمایندگان محترم ولی فقیه و استانداران محترم هردواستان در این تعامل و همدلی میتواند مفید و موثر باشد.

گرگیج اضافه کرد : باتوجه به اینکه این دو استان جمعا ۱۵ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند ، باهمدلی و وحدت میتوانند دراین دوره 4 ساله افتخارات زیادی را در کارنامه خویش جهت توسعه و رفع محرومیت زدایی استانهایشان ثبت نمایند.

گزارشی از آخرین جزئیات مبارزه با زمین خواری در گلستان :
دستور ویژه رهبر معظم انقلاب امید را به مردم گلستان برگرداند/ دستور آیت الله رئیسی برای خلع ید 45 قاضی سابق از اراضی جنگلی ناهارخوران

با پیگیری مردم استان ، رسانه ها و جنبش های دانشجویی و عدالتخواه و عنایت رهبر معظم انقلاب و پیگیری و دستور ویژه آیت الله رئیسی خلع ید اراضی جنگلی از 45 قاضی سابق و رسیدگی به تخلفات کارکنان راه و شهرسازی استان با هدف مبارزه با فساد در محور ناهارخوران انجام شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار