رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 94 هزار بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان کشور توزیع شد.

توزیع 94 هزار بسته غذایی بین نیازمندان از سوی سازمان اوقاف

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی صبح امروز در دیدار با استاندار گلستان اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا اقدامات خوبی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور انجام شد.
وی با اشاره به مراجعان زیادی به بیمارستان‌ها در اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه امسال تصریح کرد: در زمانی که  تعداد افراد مشکوک  به ویروس کرونا افزایش یافته و مراجعان به بیمارستان‌ها زیاد شده بود 243 هزار پرس غذای گرم  و 312 هزار نوبت میان‌وعده در بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌های سراسر کشور توزیع شد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: همچنین در این مدت 6 میلیون و 846 هزارو 570 عدد ماسک، 20 هزار دست لباس مخصوص بیمارستان‌ها و یک میلیون و 432 هزار و  730 لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده تهیه و توزیع شده است.
وی با اشاره به همکاری گروه‌های جهادی و خدام ثابت و افتخاری در زمان شیوع کرونا برای خدمت‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: 372 گروه جهادی به همراه خدام ثابت و افتخاری در بقاع متبرکه و مبلغان بومی در این زمان خدمات گوناگونی را برای مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا ارائه دادند.
خاموشی گفت: 217 بقعه متبرکه در سراسر کشور به عنوان کارگاه تولیدی فعال شدند و ماسک‌ها و گان‌های تولید شده نیز بین 5 میلیون و 640 هزار و 470 نفر توزیع شد.
* تسهیلات مسکن برای 500 خادم گلستانی فراهم می‌شود
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان در این دیدار اظهار کرد: در رزمایش «ضیافت همدلی» بیش از 15 هزار بسته معیشتی با حضور استاندار و دیگر مسوولان استانی بین نیازمندان توزیع شد.
حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فر ادامه داد: قرار است تسهیلات لازم برای تامین مسکن 500 خدام بقاع متبرکه در استان گلستان با شرایط بسیار تسهیل و آسان برای آنها فراهم شود.
وی تصریح کرد: به این افراد علاوه بر تسهیلات 40 میلیون تومانی با تنفس سه ساله و بازپرداخت 15 ساله 25 میلیون تومان کمک بلاعوض هم خواهد شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان از برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در گلستان خبر داد و افزود: این مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اوائل تیرماه در رشته‌های مختلف معارفی و قرآنی در گلستان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار