نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس با اشاره به دغدغه مردم نسبت به سرنوشت پتروشیمی استان، گفت: تا به امروز پاسخ روشنی درباره سرنوشت آن دریافت نکرده‌ایم.

معیشت و اشتغال اولویت مجمع نمایندگان گلستان/ پاسخ روشنی درباره سرنوشت پتروشیمی گلستان نشنیدیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا آریان‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت نمایندگان مجلس در دوره یازدهم توجه به دغدغه‌های کلان و مهم مردم است، اظهار کرد: امروز نظام اسلامی و میهن عزیزمان در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنانی است که از هر حربه‌ای از جمله تحریم‌های ناجوانمردانه بهره برده تا فشار خود را بر سفره ملت شریف ایران وارد کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس در این دوره اولویت اصلی خود را بر دو محور معیشت و اشتغال متمرکز خواهند کرد، افزود: این تلاش‌ها باید به صورت کارشناسی، علمی و در مسیر حصول نتیجه‌ای محسوس برای مردم باشد.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس با تاکید بر اینکه تعریف و تحدید توسعه و پیشرفت استان صرفا در مساله کشاورزی را نمی‌پسندم، خاطرنشان کرد: متاسفانه این موضوع که استان خود را صرفا یک استان کشاورزی معرفی کرده‌ایم باعث شده تا از بسیاری از محورهای توسعه از جمله صنعت عقب بمانیم.

آریان‌پور با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مردم در استان گلستان ورود صنایع بزرگ، صنایع تبدیلی و ایجاد کارخانه‌های اشتغالزا در استان است، ادامه داد: پروژه راه‌اندازی پتروشیمی در استان گلستان متاسفانه سال‌هاست بلاتکلیف باقی مانده و صدها هزار نفر از مردم استان به ویژه سهامداران آن از سرنوشت آن اطلاعی ندارند.

وی با بیان اینکه در همین چند ماهی که از انتخاب ما به عنوان نمایندگان مردم می‌گذرد نشست‌هایی را با مسوولان استانی و کشوری پیرامون این مساله داشته‌ایم، تصریح کرد: متاسفانه تا به امروز هیچ پاسخ روشنی را درباره سرنوشت پتروشیمی گلستان دریافت نکرده‌ایم.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان این موضوع را همچنان پیگیر خواهند بود، اضافه کرد: متاسفانه عزم جدی در برخی مدیران اجرایی برای حل این مساله نمی‌بینیم و امیدواریم که بتوانیم با همدلی مجمع نمایندگان و همراهی استاندار توسعه‌نگر و مجموعه نیروهای دلسوز استان گلستان این پروژه را به فرجامی مثبت برسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار