رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: دو هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۳۷۴ طرح صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان اختصاص پیدا کرد که در این زمینه گلستان رتبه هشتم کشور را دارد.

۲۲۷۴ میلیاردتومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، حسین طلوعیان صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون بیش از یکصد میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی این شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود: دو هزار و 274 میلیارد تومان تسهیلات به 374 طرح صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان اختصاص پیدا کرد که در این زمینه استان گلستان رتبه هشتم کشور را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: از سال گذشته تاکنون در شهرستان گرگان 85 واحد تولیدی با نیاز تسهیلاتی 330 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شدند که 29 طرح تسهیلات دریافت کردند.

وی بیان داشت: از محل تبصره 18 نیز که تقاضای 80 طرح بررسی شده بود برای دریافت 625 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شدند که سه طرح تولیدی در شهرستان گرگان 16 میلیارد تومان تسهیلات گرفتند.

به گفته طلوعیان از محل تسهیلات نوسازی و بازسازی صنایع نیز پرداخت 704 میلیاردتومان برای 205 طرح به تصویب رسید که 25 میلیارد تومان به 11 واحد صنعتی اختصاص یافت.

وی با اشاره به فعال بودن 206 طرح صنعتی در شهرستان گرگان گفت: سرمایه‌گذاری این واحدها 890 میلیارد تومان با اشتغال 4 هزار نفر است که 150 واحد در خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: از مجموع واحدهای تولیدی در شهرستان گرگان 19 واحد غیرفعال است که تلاش می‌کنیم با تسهیلات طرح رونق، دوباره آنها را به چرخه تولید برگردانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار