اولین جلسه ی رسمی ستاد مردمی عدالت خواهی و مطالبه گری ایران در استان گلستان برگزار گردید.

جانباز محمد خادملو به سمت دبیر ستاد مردمی عدالتخواهی و مطالبه گری ایران انتخاب شد

به گزارش گلستان24 به نقل از پایگاه  عدالت خواهان ایران، پیرو درج خبر با عنوان تشکیل ستاد مردمی عدالتخواهی و مطالبه گری ایران با مرکزیت استان گلستان به استحضار مخاطبین ارجمند می رساند که اولین جلسه ی رسمی ستاد مردمی عدالت خواهی و مطالبه گری ایران در استان گلستان برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور اکثریت چهره های شاخص در سطوح ملی و استانی برگزار گردید با رأی اکثریت اعضای حاضر در جلسه (۱۷رای از ۲۷رای)جانباز محمد خادملو به سمت دبیر این تشکل ملی انتخاب شد.

 انتخاب جانباز عدالتخواه گلستانی در شرایطی رقم خورد که ایشان بارها و بارها بدلیل عوارض ناشی از جانبازی با انتخاب خویش در این سمت مخالفت نمودند.

 با اینحال اکثریت اعضا بدلیل سوابق برجسته ی این یادگار دفاع مقدس در عرصه ی عدالت خواهی و مطالبه گری ایشان را در خصوص کاندیدا توری دبیری این تشکل مجاب کرده و با اکثریت آراء ایشان را بعنوان دبیر ستاد مردمی عدالت خواهی و مطالبه گری ایران برگزیدند.

پس از انتخاب دبیر این تشکل ایشان طی سخنانی بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در عرصه ی عدالت خواهی و مطالبه گری تشکر نمودند و بر همکاری ویژه با قوه ی محترم قضائیه و سایر نهاد های انقلابی تاکید داشتند.

ضمنا این عدالت‌خواه گلستانی با تاکید بر اینکه خط قرمز همه ی ما شخص مقام معظم رهبریست بر نهادینه شدن مطالبات رهبر فرزانه ی انقلاب تأکید نمودند.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به عملکرد انقلابی قوه ی قضائیه و شخص شخیص حضرت آیت الله رئیسی در مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطر نشان کردند:امروز باید دست چپاولگران و غارتگران بیت المال از منافع اقتصادی نظام کوتاه گردد و متخلفین و مجرمین حوزه های اقتصادی مورد تعقیب دستگاه قضائیه قرار گیرند.

 ایشان در خاتمه عنوان کردند:جان ناقابلی دارند که در راه مطالبات و انتظارات امام خامنه ای فدا خواهند کرد و تا پای جان بر مبانی انقلاب و سیره ی رهبری عظیم الشأن پافشاری خواهند نمود.

دبیر این تشکل همچنین از همه ی اقشار ملت ولایی و دلداده به مکتب حقه ی امام خامنه ای بالاخص جوانان خواستند تا این تشکل را همراهی نموده و جهت اعتلای ارمان های انقلاب اسلامی و مطالبات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در میدان حاضر شوند.

 در ادامه ی جلسه یکی از افراد حاضر با طرح این موضوع که امروز عدالت خواهی و مطالبه گری هزینه ای سنگین برای برخی افراد عدالت‌خواه و ولایی دارد بر دشواری های این مسیر تأکید نمود و با این پاسخ جانباز خادملو مواجه گردید که از صدر اسلام تا کنون  مفسدان و منافقین به اشکال مختلف سعی داشته اند تا مردم را از ادامه ی راه حق و تبعیت از ولی زمان باز دارند.

ایشان افزودند:امروز نیز منافقین و نفوذی ها سعی بر ناامیدی مردم از راه حق و تبعیت از سیره ی رهبر انقلاب داشته و دارند که در مقابل انها باید با شجاعت و صراحت و البته بصیرت قد علم نمود...

 در نهایت جلسه با یاد شهدای والامقام انقلاب اسلامی بویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و همچنین زنده یاد آیت الله قدمی پایان یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار