فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه مالک اشتر انقلاب ما بود چرا که گوش به فرمان ولی و امام جامعه حرکت می‌کرد.

فرمانده سپاه استان گلستان: شهید قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه مالک اشتر انقلاب بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در جشنواره مالک اشتر سپاه گرگان و مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی سپاه شهرستان گرگان اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه مالک اشتر انقلاب ما بود چراکه گوش به فرمان ولی و امام جامعه حرکت می‌کرد.

وی افزود: جریان انقلاب‌خواه و ناخواه بازگشت ندارد و به نقطه 40 سال پیش باز نخواهد گشت و با قدرت به پیش خواهد رفت.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهار کرد: این مسیر و این جریان ادامه دارد و همه در این راه مورد آزمون قرار می‌گیرند و چه بسا باشند برخی که در این راه سرخورده شوند و به انحراف روند اما در هر صورتی خللی در جریان انقلاب ایجاد نخواهد شد.

ملک شاهکوهی گفت: رسالت ما این است که امام جامعه خود را تنها نگذاریم و همه بدانند در همه عرصه‌ها سپاه و بسیج در کنار مردم هستند چون اعتقاد ما این است فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است.

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید بیش از پیش در کنار دیگر دستگاه‌ها، سازمان‌ها و کارآفرینان تولید هستیم تا گره از مشکلات معیشتی باز کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار